نحوه تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام

تا حالا فک کردی که پیج های اینستاگرامی که هر روز فالوورشون افزایش پیدا میکنه، از چی استفاده میکنن؟

میخوای پیجت حتی بهتر از اونها رشد کنه ؟ همین الان شروع کن.

فقط سریع باش که ظرفیت محدوده

با این پنل ، بیش از 500هزار فالوور واقعی و رایگان به پیجت جذب کن

و حالا چرا پیجت به اکسپلور نمیره؟؟؟

حتما میدونی که وجود فالوور فیک در پیجت چقدر آسیب میزنه و باعث میشه که اینستاگرام مانع دیده شدن پستات بشه و پیجت بازدید خیلی پایینی داشته باشه!

حالا اگر بخوای از این آسیب جلوگیری کنی باید فالوور های فیک رو حذف کنی تا پیجت به اکسپلور بره و دیده بشه.

اما چطور انجام بدیم؟؟؟

تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام

تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام یکی از موارد امنیتی جدیداش است. اینستاگرام یک شبکه پرطرفدار اجتماعی در جهان است و امروزه کاربران زیادی دارد که هر کس بسته به هدف خود در این شبکه اجتماعی مشغول فعالیت است.

از آنجا که بیشتر کاربران اینستاگرام از این بستر برای بارگذاری و اشتراک تصاویر شخصی خود استفاده می کنند، برای امنیت بیشتر حریم کاربران و جلوگیری از هک شدن ، بهترین کار تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام است. به همین علت لازم دیدیم تا این موضوع مهم را برای شما آموزش دهیم.

خوشبختانه اینستاگرام جزو اپلیکیشن هایی است که این قابلیت را برای کاربران خود فراهم کرده است. برای فعال کردن تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام با استفاده از تلفن همراه، نیازی به آپدیت کردن این برنامه نیست.

تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام- تایید هویت دومرحله ای در اینستاگرامبرنامه حذف فالوور فیک

قابلیت تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام

اگر بخواهید با استفاده از دستگاه دیگری به حساب کاربری خود وارد شوید، باید جهت احراز هویت خود، یک کد هشت رقمی وارد کنید. در واقع با تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام غیر از خودتان هیچ فرد دیگری نمی تواند وارد حساب کاربری شما شود. چرا که اگر شخصی از طریق دستگاه دیگری برای ورود به حساب شما اقدام کند، اینستاگرام کد هشت رقمی جهت ورود را تنها به شماره تلفن همراه شما ارسال می کند و فرد دیگری دسترسی به این کد را نخواهد داشت.

تایید هویت دومرحله ای در اینستاگرام

مزیت تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام

امن ترین راه برای حفاظت از حساب های آنلاین افراد احراز هویت دو عاملی است. در خدمات آنلاین برای احراز هویت دو عاملی، علاوه بر نیاز به گوشی یا تبلت و کامپیوتر به گذرواژه، یا یک کد یک بار مصرف هم نیاز است تا کسی حتی با در اختیار داشتن پسورد یا همان رمز اولیه، امکان ورود به حساب کاربری شخص را نداشته باشد.

نحوه تایید هویت دومرحله ای در اینستاگرام

تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام چیست

تایید هویت دو مرحله ای در اینستاگرام یا همان قفل امنیتی یک قابلیت امنیتی است که از هک شدن اکانت های کاربران فضای مجازی جلوگیری کرده یا میزان آن را در حد قابل توجهی کاهش می دهد.

علت انتخاب نام تایید هویت دو عاملی برای این ویژگی در اپلیکیشن اینستاگرام این است که زمانی که قابلیت تایید هویت دو عاملی در اکانت گوگل، واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و فعال می شود، وارد کردن پسورد اصلی به تنهایی برای ورود کافی نیست و باید روش دیگری را برای تایید هویت انتخاب کرد. از این رو تایید هویت فرد شامل دو مرحله می شود که نام هویت دو عاملی را برای آن برگزیده اند.تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام-تایید هویت دومرحله ای در اینستاگرام

روش تایید هویت دومرحله ای در اینستاگرام

نحوه فعال کردن قابلیت تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام 

فعال کردن تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام کار پیچیده و دشواری نیست و با طی کردن چند مرحله آسان در گوشی، تبلت و کامپیوتر می توان این ویژگی سودمند را فعال کرد. برای فعال کردن تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

  • اپلیکیشن اینستاگرام را در گوشی خود باز کنید.
  • با ضربه زدن بر روی تصویر پروفایل، وارد حساب کاربری خود شوید.
  • در قسمت بالا سمت راست صفحه روی آیکون چرخ دنده ضربه بزنید تا وارد صفحه تنظیمات شوید.
  • در صفحه باز شده گزینه Two-Factor Authentication را پیدا کرده و وارد آن شوید.
  • روی نماد سه خط موازی کلیک کنید و از آنجا وارد صفحه تنظیمات شوید.
  • در صورتی که از سیستم عامل اندروید استفاده می کنید تنها کافیست که وارد صفحه کاربری خود شده و از منوی سه خط موازی در گوشه بالا سمت راست صفحه، وارد قسمت تنظیمات شوید.تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام-تایید هویت دومرحله ای در اینستاگرام
  • در صفحه جدید وارد قسمت Security شده و از آنجا گزینه Two-Factor Authentication را انتخاب کنید.
  • در صفحه باز شده تنها راهی که پیش رو دارید فعال کردن “درخواست کد امنیتی” یا Require Security Code است. پس از روشن کردن این گزینه به صفحه‎ای به نام “تایید” هدایت می‌شوید که در آنجا محلی برای وارد کردن شماره تلفن وجود دارد.
  • در صورتی که تمایل دارید شماره‌ای که در حین ثبت نام وارد کرده بودید را تغییر دهید روی گزینه تغییر یا Change ضربه بزنید.
  • کد ارسال شده را برای فعال سازی قابلیت تایید هویت دو عاملی در همین صفحه وارد کنید.

تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام-تایید هویت دومرحله ای در اینستاگرام

پس از روشن شدن این قابلیت، در صفحه تایید هویت دو مرحله‌ای ۵ کد پشتیبان برای مواقع ضروری نمایش داده می‌شوند، در صورتی که امکان دسترسی به پیام کوتاه نداشته باشید (مثلا سیم کارتتان در دسترس نباشد و یا در محلی قرار داشته باشید که وای‌فای وجود داشته باشد اما سیم کارت آنتن نداشته باشد) می‌توانید از این کدها استفاده کنید

اینستاگرام پیشنهاد می‌کند تا این کدها را در محل امنی یادداشت کرده و یا از آنها اسکرین شات بگیرید. البته به نظر نمی‌رسد که اسکرین شات گرفتن از این کدها کار عاقلانه‌ای باشد. زیرا احتمال سرقت گوشی و یا مشاهده اسکرین شات توسط فرد دیگری وجود دارد. پس بهتر است از این کار صرف نظر کرده و روش امن دیگری را برای حفاظت از اکانت خود انتخاب نمایید.

با طی کردن مراحل فوق به سادگی و تنها با لمس چندین گزینه، امنیت اکانت خود را بالا برده و می توانید از ورود هکرها به اکانت تان جلوگیری کنید.

توجه داشته باشید در صورتی که از کاربران اپلیکیشن‌هایی مثل دراپ باکس باشید این احتمال وجود دارد که تصویر مربوط به این کدها را تصادفا در این دست از اپ‌ها بارگذاری کنید.

و حالا روش غیر فعال کردن تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام

غیر فعال کردن هویت دو عاملی اینستاگرام

شبکه محبوب اینستاگرام این امکان را نیز در اختیار کاربران قرار داده است که در صورت تمایل، هویت دو عاملی اینستاگرام را غیرفعال نمایند. انجام این کار نیز همچون مراحل بالا خیلی ساده است.

برای اینکار کافیست همانطور که در ابتدای این مطلب توضیح دادیم ابتدا وارد صفحه تنظیمات و سپس Two-factor authentication شده و در صفحه‌ای که مشاهده می کنید گزینه “درخواست کد امنیتی” یا Require Security Code را غیرفعال کنید.

برای خاموش کردن این قابلیت نیازی به تایید دومرحله‌ای نیست و هرکس که تنها لحظاتی گوشی شما را در اختیار داشته باشد می‌تواند به سادگی این تنظیمات را دستکاری کند.

نتیجه مباحث از تایید هویت دومرحله ای در اینستاگرام در زیر

سخن پایانی

اپلیکیشن  پرطرفدار اینستاگرام به منظور کسب رضایت حداکثری کاربران خود امکانات زیادی را برای آنها فراهم کرده است. قابلیت تایید هویت دو عاملی در اینستاگرام در حال حاضر در دسترس تمامی کاربران اینستاگرام قرار دارد. به کمک این قابلیت می توان با آرامش خیال و امنیت بیشتری در بستر اینستاگرام فعالیت کرد و با افراد مختلف در سرتاسر دنیا در ارتباط بود.

فعال کردن هویت دو عاملی اینستاگرام کار بسیار ساده ای است که در زمان کوتاهی می توان آن را انجام داد و از ورود افراد سودجو به اکانت خود جلوگیری کرد.

قطعا شما نیز در اینستاگرام فعالیت میکنید و میخواهید همواره پیجتون رشد کنه و دیده بشه ، به این ابزارها نیاز دارید👇

پیشنهادم استفاده از ابزارهای طلایی

آموزش حرفه ای افزایش رایگان فالوور واقعی اینستاگرام + هدیه ویژه

زمان محدود :

31 فروردین 1403 / جمعه

(فقط همین امروز)

با این پنل ، 500 هزار فالوور واقعی و رایگان به پیجت جذب کن

پیج های اینستاگرامی که هر روز فالوورشون افزایش پیدا میکنه، از چی استفاده میکنن؟

اگه کسب و کار داری میتونی به راحتی با این روش رشدشان بدید و تبلیغات انبوه و کاملا رایگان بکنید.

روشی که بتونید باهاش هزاران فالوور کاملا واقعی و 100% تضمینی به پیجتان جذب کنید تنها با چند کلیک ساده.

برای اطلاعات بیشتر با این روش قدرتمند، روی دکمه زیر کلیک کنید.

ممنونم از اینکه وقت گذاشتید و این مقاله رو تا اینجا خوندید.

دوست داریم تجزیه و تحلیلتون رو ( با اسال نظر در پایین صفحه ) در رابطه با این موضوع بدونیم و کاربران دیگه رو هم از تجربیات خودتون مطلع کنید.

امتیاز کاربران :
[kkstarratings]
اینستا فارسی

اینستا فارسی

با سال ها تجربه و سابقه آمدیم تا مسیر رشد و پیشرفت را برایتان مهیا کنیم. با روش هایی حرفه ای و ساده که میتوانند بهترین ها را برایتان رقم بزنند.

هر سوال و نظری داری میتونی همینجا بنویسی و پاسخت رو دریافت کنی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *