فیلتر های محبوب استوری‌‌ اینستاگرام

تا حالا فک کردی که پیج های اینستاگرامی که هر روز فالوورشون افزایش پیدا میکنه، از چی استفاده میکنن؟

میخوای پیجت حتی بهتر از اونها رشد کنه ؟ همین الان شروع کن.

فقط سریع باش که ظرفیت محدوده

با این پنل ، بیش از 500هزار فالوور واقعی و رایگان به پیجت جذب کن

و حالا چرا پیجت به اکسپلور نمیره؟؟؟

حتما میدونی که وجود فالوور فیک در پیجت چقدر آسیب میزنه و باعث میشه که اینستاگرام مانع دیده شدن پستات بشه و پیجت بازدید خیلی پایینی داشته باشه!

حالا اگر بخوای از این آسیب جلوگیری کنی باید فالوور های فیک رو حذف کنی تا پیجت به اکسپلور بره و دیده بشه.

اما چطور انجام بدیم؟؟؟

فیلتر های محبوب استوری‌‌ اینستاگرام

با فیلتر های محبوب استوری‌‌ اینستاگرام، حرفه‌ ای‌ تر شوید

فیلتر های محبوب استوری‌‌ اینستاگرام (افکت) یکی از سرگرم کننده‌ ترین ویژگی‌ های اینستاگرام است. به کمک افکت‌ ها می‌ توان محتوای جذاب‌ تری تولید کرد و مخاطب بیشتری به دست آورد. همچنین اگر در کنار آن برنامه‌های افزایش فالور به کار رود، روند رشد پیج سریع‌ تر خواهد شد و درآمد شما افزایش خواهد یافت.

با  اعمال فیلتر ها، شما می‌توانید تغییرات جامعی در عکس ها ایجاد کنید. بسیاری از کاربران از اینستاگرام به عنوان یک نرم افزار عکاسی حرفه‌ای و ادیت استفاده می‌کنند. کاربری آسان و تنوع فیلترها علت اصلی علاقه کاربران به آن‌هاست. این در حالی است که استفاده از فیلتر ها بسیار راحت است و نیاز به کار حرفه ای ندارد. اگر شما جذاب‌ ترین و محبوب ترین فیلترها را بشناسید، می‌توانید از آن‌ها بهتر استفاده کنید. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم فیلتر های محبوب استوری اینستاگرام در ایران و جهان را به شما معرفی کنیم.

چگونه از فیلتر های محبوب استوری اینستاگرام استفاده کنیم؟

پیش از هر چیز شما باید بدانید چگونه می‌توانید از یک فیلتر استفاده کنید. با طی کردن مراحل زیر، فیلتر روی استوری شما فعال می‌شود. زمانی که لنز دوربین فعال شود و شما یا تصویر مورد نظرتان در مقابل لنز قرار بگیرید، افکت اعمال خواهد شد.

نکته: فیلترها تنها در نسخه موبایل برنامه اینستاگرام فعال هستند و در نسخه وب نمی‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

1) پیش از هر چیز به روزترین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام را دانلود کنید.

2) به بخش استوری اینستاگرام بروید. در قسمت پایین صفحه‌ استوری، فیلترهای پیشنهادی برای شما وجود دارد. همچنین اگر از قبل افکتی را ذخیره کرده باشید، در این بخش می‌ توانید از آن‌ ها استفاده کنید.

فیلتر های محبوب استوری‌‌ اینستاگرام

3) برای مشاهده افکت های بیشتر یا پیدا کردن فیلتر های دلخواه خود، باید به بخش effect gallery بروید. روی یکی از فیلتر ها کلیک کنید و گزینه browse effect را بزنید. راه دوم برای رفتن به effect gallery این است که لیست افکت‌ های پیشنهادی را تا انتها به سمت راست بکشید تا در نهایت علامت ذره بین ظاهر شود.

4) effect gallery مانند قسمت اکسپلور اینستاگرام عمل می‌ کند. یعنی فیلتر هایی که به شما نشان داده می‌ شوند، شبیه مواردی هستند که قبلا آن‌ ها را سرچ و ذخیره کرده‌اید یا حداقل آن‌ ها را برای عکس‌ های خود به کار برده‌اید (بدون ذخیره سازی).

5) با کلیک روی هر فیلتر، تغییری که اعمال می‌ کند به شما نشان داده می‌ شود. با کلیک روی گزینه «try it» می‌ توانید فیلتر را روی عکس خودتان امتحان کنید. همچنین با کلیک روی علامت دانلود می‌ توانید آن را ذخیره کنید. بعد از آن، فیلتر در صفحه استوری شما ظاهر خواهد شد.

فیلتر های محبوب استوری‌‌ اینستاگرام

فیلتر های محبوب استوری‌‌ اینستاگرام برای پیج شما عالی است.

نحوه پیدا کردن فیلتر در افکت گالری effect gallery

در بخش effect gallery می‌ توانید فیلترهای محبوب اینستاگرام را مشاهده کنید. برای پیدا کردن فیلتر مورد نظر خود (مانند افکت‌ هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد)، روی ذره بین قسمت بالای effect gallery کلیک کنید. در این بخش می‌ توانید نام فیلتر مورد نظر خود را جستجو کنید.

حتی اگر نام فیلتر را نمی‌ دانید، می‌ توانید تغییر دلخواه خود را سرچ کنید. به عنوان مثال اگر می‌ خواهید با استفاده از افکت‌ های تغییر رنگ چشم استفاده کنید، می‌ توانید عبارت «eye color change» را سرچ کنید. اینستاگرام فیلتر هایی که چنین کاری را انجام می‌ دهند به شما نشان می‌ دهد.

فیلتر های محبوب استوری‌‌ اینستاگرام

بهترین روش برای یافتن فیلتر های محبوب استوری اینستاگرام چیست؟

وقتی فیلترهای مورد علاقه خود را ذخیره می‌ کنید، اینستاگرام بعد از مدتی در effect gallery فیلترهای شبیه به آنچه مورد علاقه شماست را نشان می‌ دهد. اما راه دیگری نیز برای پیدا کردن فیلترهای جدید و محبوب اینستاگرام وجود دارد.

سازندگان اصلی فیلترهای محبوب اینستاگرام در این برنامه پیج دارند. آن‌ ها افکت های جدیدی که می‌ سازند را در پیج‌ های خود منتشر می‌ کنند. شما با مراجعه به پیج این افراد می‌ توانید افکت‌ های جدید را امتحان کنید. پنج نفر از برترین فیلتر سازان اینستاگرام عبارتند از:

  • wrudrow
  • elenasofia96
  • _kovak_
  • face.effects
  • sparkarcreators

برای پیدا کردن این پیج‌ ها هم می‌ توانید اسم آن‌ ها را در اینستاگرام سرچ کنید و هم روی هر کدام از آن‌ ها در این متن کلیک کنید تا لینک صفحه آن‌ ها برای شما باز شود.

با مراجعه به پیج این افراد، در نوار میانی صفحه نماد فیلترها که یک اموجی لبخند است را مشاهده می‌ کنید. با کلیک روی این نماد، فیلترهای ساخته شده توسط این فرد برای شما باز می‌ شود. بعد از آن می‌ توانید طبق مراحلی که پیش از این آموزش دادیم، هر فیلتر را تست یا ذخیره کنید.

فیلتر های محبوب استوری‌‌ اینستاگرام

فیلتر های محبوب استوری‌‌ اینستاگرام

فیلتر های محبوب استوری اینستاگرام دنیا

سایت‌ های مختلف، بررسی‌ هایی در مورد میزان دانلود و ذخیره سازی فیلترهای اینستاگرام انجام داده‌اند تا بتوانند محبوب‌ ترین فیلترها را پیدا کنند. در ادامه افکت‌ های محبوب مردم دنیا را به شما معرفی خواهیم کرد.

1) فیلترهای شرکت دیزنی

شخصیت‌ های دیزنی تنها محبوب کودکان نیستند! فیلترهای ساخته شده به شما کمک می‌ کند چهره‌ای شبیه شخصیت های زیبای کارتونی داشته باشید. این موضوع در بین خانم‌ های جوان و حتی آقایان بسیار محبوب است! چند نمونه از افکت‌ های مشهور پرنسس‌ های دیزنی عبارتند از:

  • The little mermaid
  • Snow White II
  • Princess Jasmine

فیلتر های محبوب استوری‌‌ اینستاگرام برای پیج شما عالی بود و هست.

2) فیلتر Flower Vibe

این فیلتر اطراف شما را با گل‌ های سفید پر می‌ کند. همچنین کنتراست رنگی محیط را تغییر می‌ دهد و حالتی فانتزی برای عکس ایجاد می‌ کند.

فیلتر های محبوب استوری‌‌ اینستاگرام

نکته: شما می توانید این فیلتر ها، یا فیلتر هایی که خودتان می سازید را، برای ویدیو های لایو تان هم استفاده کنید. همچنین با استفاده از ربات نینجاگرام، بازدیدکننده لایو اینستاگرام خود را به بیش از چند هزار برسانید.

فیلتر های محبوب استوری‌‌ اینستاگرام برای پیج ها عشق است.

3) فیلتر Lens

با سرچ کردن این کلمه ممکن است افکت‌ های مختلفی برای شما نمایش داده شود. اما lens از ekrulila جزو فیلترهای محبوب استوری اینستاگرام برای عکاسی از محیط یا سلفی به شمار می‌ رود. ekrulila نیز جزو افرادی است که افکت‌ های جذابی برای عکاسی فانتزی از محیط می‌ سازد. با سرچ کردن پیج او می‌ توانید افکت‌ های بیشتری را مشاهده کنید.

فیلتر های محبوب استوری‌‌ اینستاگرام

فیلتر های محبوب استوری‌‌ اینستاگرام برای پیج ها

4) فیلترهای doll

این فیلترها تنوع بسیاری دارند. شما با سرچ کردن کلمه doll به معنی عروسک، افکت‌ های مختلفی مشاهده می‌ کنید که هر کدام از آن‌ ها با ایجاد تغییراتی چهره شما را به عروسک شبیه می‌ کنند. این تغییرات شامل تغییر فرم چشم، اندازه لب و کمی میکاپ برای چهره است.

فیلتر های محبوب استوری‌‌ اینستاگرام

5) فیلتر Tokyo

افکت سازان مختلفی، فیلتر هایی با نام توکیو ساخته‌ اند. هر کدام از آن‌ ها نیز تأثیرات مختلفی در عکاسی از محیط اعمال می‌ کنند. شما می‌ توانید متناسب با محیط مورد نظر و سلیقه خود یکی از آن‌ ها را انتخاب کنید.

محبوبیت فیلترها به سلیقه شخصی افراد بستگی دارد. به همین دلیل ممکن است برخی از فیلترهای محبوب اینستاگرام در این لیست وجود نداشته باشند. شما می‌ توانید با سرچ کردن نام فیلترهای مورد نظر خود نیز به مدل محبوب خود دست پیدا کنید. مثلا اگر به دنبال فیلترهای چهره هستید، می‌ توانید کلمه make up را سرچ کنید.

فیلتر های محبوب استوری‌‌ اینستاگرام

فیلتر های محبوب استوری‌‌ اینستاگرام برای پیج عالی میباشد.

فیلتر های ایرانی محبوب استوری اینستاگرام

ایرانی‌ ها نیز مهارت‌ های بسیاری در ساخت افکت‌ های تصاویر و ویدیو در اینستاگرام دارند. در ادامه فیلترهای محبوب فارسی را نام می‌ بریم.

فیلتر ایرانی کافه موسیقی

همانطور که می‌ دانید، قابلیت پخش موسیقی در استوری اینستاگرام در ایران کار نمی‌ کند. برای استفاده از آن باید حتما از VPN استفاده کرد. VPNها نیز مشکلات مختلفی در روند کار اینستاگرام ایجاد می‌کند.

به همین دلیل فیلتر سازان ایران، افکت‌ هایی را ساخته‌اند که به استوری موزیک اضافه می‌ کند. کافه موسیقی بهترین موسیقی‌ های ایرانی را به صورت تصادفی در بک گراند استوری شما پخش می‌ کند. با کلیک روی صفحه، آهنگ در حال پخش تغییر خواهد کرد.

فیلتر های محبوب استوری‌‌ اینستاگرام

فیلتر های محبوب استوری‌‌ اینستاگرام برای پیج شما عالی بود و هست.

خلاصه:

در این مقاله برخی از محبوب‌ ترین فیلترهای اینستاگرام را به شما معرفی کردیم. استفاده صحیح از فیلترهای اینستاگرام می‌ تواند شما را به یک عکاس حرفه‌ ای تبدیل کند. در صورتی که پیج تجاری دارید، با فیلترها می‌ توانید محتواهای جذاب‌ تری تولید کنید.

تنها کافی است ایده‌ های خلاقانه خود را به کمک افکت‌ ها پیاده سازی کنید. این کار تعداد لایک‌ ها و فالوور های شما را افزایش می‌ دهد.

البته راه‌ های سریع‌ تر و کاربردی‌ تری نیز برای افزایش فالوور وجود دارد. به عنوان مثال می‌توانید با استفاده از ربات نینجاگرام برای پیج خود هزاران فالوور واقعی و تضمینی جذب کنید.

قطعا شما نیز در اینستاگرام فعالیت میکنید و میخواهید همواره پیجتون رشد کنه و دیده بشه ، به این ابزارها نیاز دارید👇

پیشنهادم استفاده از ابزارهای طلایی

آموزش حرفه ای افزایش رایگان فالوور واقعی اینستاگرام + هدیه ویژه

زمان محدود :

10 فروردین 1403 / جمعه

(فقط همین امروز)

با این پنل ، 500 هزار فالوور واقعی و رایگان به پیجت جذب کن

پیج های اینستاگرامی که هر روز فالوورشون افزایش پیدا میکنه، از چی استفاده میکنن؟

اگه کسب و کار داری میتونی به راحتی با این روش رشدشان بدید و تبلیغات انبوه و کاملا رایگان بکنید.

روشی که بتونید باهاش هزاران فالوور کاملا واقعی و 100% تضمینی به پیجتان جذب کنید تنها با چند کلیک ساده.

برای اطلاعات بیشتر با این روش قدرتمند، روی دکمه زیر کلیک کنید.

ممنونم از اینکه وقت گذاشتید و این مقاله رو تا اینجا خوندید.

دوست داریم تجزیه و تحلیلتون رو ( با اسال نظر در پایین صفحه ) در رابطه با این موضوع بدونیم و کاربران دیگه رو هم از تجربیات خودتون مطلع کنید.

امتیاز کاربران :
[kkstarratings]
اینستا فارسی

اینستا فارسی

با سال ها تجربه و سابقه آمدیم تا مسیر رشد و پیشرفت را برایتان مهیا کنیم. با روش هایی حرفه ای و ساده که میتوانند بهترین ها را برایتان رقم بزنند.

هر سوال و نظری داری میتونی همینجا بنویسی و پاسخت رو دریافت کنی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *