مزایا و معایب IGTV

تا حالا فک کردی که پیج های اینستاگرامی که هر روز فالوورشون افزایش پیدا میکنه، از چی استفاده میکنن؟

میخوای پیجت حتی بهتر از اونها رشد کنه ؟ همین الان شروع کن.

فقط سریع باش که ظرفیت محدوده

با این پنل ، بیش از 500هزار فالوور واقعی و رایگان به پیجت جذب کن

و حالا چرا پیجت به اکسپلور نمیره؟؟؟

حتما میدونی که وجود فالوور فیک در پیجت چقدر آسیب میزنه و باعث میشه که اینستاگرام مانع دیده شدن پستات بشه و پیجت بازدید خیلی پایینی داشته باشه!

حالا اگر بخوای از این آسیب جلوگیری کنی باید فالوور های فیک رو حذف کنی تا پیجت به اکسپلور بره و دیده بشه.

اما چطور انجام بدیم؟؟؟

مزایا و معایب IGTV

مزایا و معایب IGTV اینستاگرام

مزایا و معایب IGTV:

هریک از حالت‌ های اینستاگرام ، اگر در زمان و مکان مناسب استفاده شوند، مزایای خاص خود را دارند. همچنین، اگر از آنها در شرایط نامناسب استفاده کنیم، تأثیرگذاری آنها به حداقل می رسد و نمی توانیم به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم. در ادامه مزایا و معایب igtv را آورده ایم تا بدانید چه زمانی باید از ویدئو های igtv استفاده کنید.

اگر در اینستاگرام پیجی دارید که غرق در فالوور فیک هست، میتونید با برنامه حذف فالوور فیک ، سریع و راحت آنها را حذف کنید.

مزایا و معایب IGTV

مزایای igtv اینستاگرام

1) مطالب طولانی‌ تر یا مصاحبه‌ ها : فیلم‌ های IGTV برای محتوای طولانی‌ مدت، مانند نمایش محصولات، مصاحبه‌ ها یا بحث‌ های پانلی ایدال هستند. مدت‌ زمان ارائه شده به برند ها فرصت می دهد تا محتوای آموزنده‌ تری نسبت به دیگر حالت ها تولید کنند.

2) ویژگی مرتب سازی بر اساس سری: شما می توانید ویدئو های IGTV را به صورت مجموعه‌ ای در نمایه خود تنظیم کنید که در صورت انتشار تعداد زیادی ویدئو IGTV، یک ابزار مفید است. همچنین این ویژگی می تواند برای بازدیدکنندگان پروفایل شما که به دنبال اطلاعاتی در مورد یک موضوع خاص هستند مفید باشد.

3) ویژگی ارسال از روی دسکتاپ: نسخه وب اینستاگرام فقط برای مرور پست‌ ها مفید است زیرا نمی توانید چیزی را در برنامه بارگذاری کنید. با این‌ حال، فیلم‌ های IGTV می توانند از رایانه شما ارسال شوند که اگر قبل از ارسال، آنها را در رایانه خود ویرایش کنید، بسیار مفید خواهد بود. علاوه بر این، بارگذاری آنها از روی دسکتاپ به شما امکان می دهد تا حداکثر ۶۰ دقیقه فیلم ارسال کنید. اگر مایل به ارسال از طریق تلفن همراه هستید، حداکثر مدت‌ زمان پشتیبانی ۱۵ دقیقه است.

مزایا و معایب IGTV اینستاگرام

معایب igtv اینستاگرام

1) کلیک برای نمایش کامل: مانند Reels، فیلم‌ های IGTV می‌ توانند در فید های دنبال‌ کنندگان شما نشان داده شوند، اما از آنجا که طولانی هستند، کاربران فقط می‌ توانند بخشی از فیلم را مشاهده کنند و برای ادامه نمایش باید روی آن کلیک کرد. این باعث می‌ شود که بسیاری از دیدن ویدئو به طور کامل منصرف می‌ شود و این یک ویژگی منفی نسبت به پست‌ های معمولی و به‌ حساب می‌ آید.

2) ادیت درون برنامه‌ای ممکن نیست: به‌ احتمال زیاد اکثر محتوای IGTV ای که ارسال می‌ کنید به‌ اندازه‌ ای طولانی خواهد بود که شایستگی یک برنامه ویرایش را داشته باشند، اما برای فیلم‌ های ساده‌ تر شما، نبود یک ویرایش درون برنامه‌ ای می‌ تواند مشکل‌ ساز باشد. igtv یا ویدئو های اسلایدی از این قابلیت محروم هستند.

3) مشکل سایز در دستگاه ها: تا به حال برایتان پیش آمده که در صفحه فید کلیپ رو با سایز اصلی تماشا کنید اما زمانی که روش کلیک میکنید و از IGTV میخواهید تماشا کنید سایز کلیپ تغییر کرده و قسمت هایی از ویدیو خارج از کادر نمایش داده میشود.

4) دیده‌ شدن کمتر: IGTV مانند Reels دارای برگه مخصوص خود نیست. IGTV برنامه جداگانه خود را دارد که در آن کاربران می‌ توانند ویدئو هایی را از افرادی که دنبال نمی‌ کنند ببینند؛ اما تقریباً به‌ اندازه خود برنامه اینستاگرام محبوب نیست.

اینها نمونه هایی از مزایا و معایب IGTV اینستاگرام بودند که جهت راهنمایی برای اینکه محتوایتان را در کدام حالت منشر کنید قرار گرفته است.

قطعا شما نیز در اینستاگرام فعالیت میکنید و میخواهید همواره پیجتون رشد کنه و دیده بشه ، به این ابزارها نیاز دارید👇

پیشنهادم استفاده از ابزارهای طلایی

آموزش حرفه ای افزایش رایگان فالوور واقعی اینستاگرام + هدیه ویژه

زمان محدود :

10 فروردین 1403 / جمعه

(فقط همین امروز)

با این پنل ، 500 هزار فالوور واقعی و رایگان به پیجت جذب کن

پیج های اینستاگرامی که هر روز فالوورشون افزایش پیدا میکنه، از چی استفاده میکنن؟

اگه کسب و کار داری میتونی به راحتی با این روش رشدشان بدید و تبلیغات انبوه و کاملا رایگان بکنید.

روشی که بتونید باهاش هزاران فالوور کاملا واقعی و 100% تضمینی به پیجتان جذب کنید تنها با چند کلیک ساده.

برای اطلاعات بیشتر با این روش قدرتمند، روی دکمه زیر کلیک کنید.

ممنونم از اینکه وقت گذاشتید و این مقاله رو تا اینجا خوندید.

دوست داریم تجزیه و تحلیلتون رو ( با اسال نظر در پایین صفحه ) در رابطه با این موضوع بدونیم و کاربران دیگه رو هم از تجربیات خودتون مطلع کنید.

امتیاز کاربران :
[kkstarratings]
اینستا فارسی

اینستا فارسی

با سال ها تجربه و سابقه آمدیم تا مسیر رشد و پیشرفت را برایتان مهیا کنیم. با روش هایی حرفه ای و ساده که میتوانند بهترین ها را برایتان رقم بزنند.

هر سوال و نظری داری میتونی همینجا بنویسی و پاسخت رو دریافت کنی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *