آموزش 0تا 100 گرفتن تیک آبی اینستاگرام – رایگان

تا حالا فک کردی که پیج های اینستاگرامی که هر روز فالوورشون افزایش پیدا میکنه، از چی استفاده میکنن؟

میخوای پیجت حتی بهتر از اونها رشد کنه ؟ همین الان شروع کن.

فقط سریع باش که ظرفیت محدوده

با این پنل ، بیش از 500هزار فالوور واقعی و رایگان به پیجت جذب کن

و حالا چرا پیجت به اکسپلور نمیره؟؟؟

حتما میدونی که وجود فالوور فیک در پیجت چقدر آسیب میزنه و باعث میشه که اینستاگرام مانع دیده شدن پستات بشه و پیجت بازدید خیلی پایینی داشته باشه!

حالا اگر بخوای از این آسیب جلوگیری کنی باید فالوور های فیک رو حذف کنی تا پیجت به اکسپلور بره و دیده بشه.

اما چطور انجام بدیم؟؟؟

تیک آبی اینستاگرام یکی از بهترین روش‌ها برای این است که به همه نشان دهید که رئیس کیست! در واقع قابلیت Verified Badge اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که اکانت رسمی یک برند یا فرد مشهور را در میان انبوهی از اکانت‌های فیک آن بشناسید. اگر می‌خواهید همه چیز را در رابطه با نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام و راه‌های سرعت بخشیدن به این موضوع بدانید، با ما در نینجاگرام فارسی همراه باشید.

 

تیک آبی اینستاگرام چیست و به چه دردی می‌خورد؟!

یکی از مشکلاتی که بعد از گسترش شبکه‌های اجتماعی بوجود آمد، افزایش اکانت‌های فیک بود. در واقع افراد زیادی (به هر دلیلی!) اقدام به ایجاد صفحات فیک و فن پیج از افراد معروف و سلبریتی‌ها و یا برندهای معتبر بازار کردند. بالاخره هر کسی می‌تواند در اینستاگرام، اکانت بسازد و ادعا کند که یک برند معتبر یا سلبریتی است؛ در حالی که اینستاگرام به هیچ وجه قادر به جلوگیری از آن نیست. به همین دلیل، این شبکه اجتماعی محبوب تصمیم گرفت تا با ارائه روشی خاص، اکانت‌های رسمی را از نمونه‌های فیک جدا سازد و هرکسی به راحتی متوجه این موضوع شود. این گونه بود که تیک آبی یا همان Verified Badge به‌دنیا آمد. تیک آبی اینستا چیزی شبیه به تصویر زیر است که در کنار نام هر اکانت، به نمایش در می‌آید.

تیک آبی اینستاگرام

 

واجدین شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام چه کسانی هستند؟

با اینکه اینستاگرام به صورت رسمی عنوان کرده که تیک آبی را فقط به نهادهای دولتی، سلبریتی‌ها و برندهای معتبر اعطا می‌کند، اما این موضوع خیلی صحت ندارد. شرایط دریافت تیک آبی بسیار سخت و پیچیده است و هرکسی از پس انجام آن بر نمی‌آید؛ اما ظاهرا شما و هر فرد عادی دیگری هم می‌توانید با انجام برخی راه‌کارها، تیک آبی را برای اکانت خود دریافت کنید. شرایطی که از آن صحبت می‌کنیم، در حدی است که برخی سلبریتی‌ها نیز نسبت به پروسه‌های سخت و طاقت‌فرسا برای دریافت این نشان معتبر، اعتراض داشتند و حتی مشکلاتی را برای اینستاگرام بوجود آورده بودند!

با تمام این‌ها اما سیستم اینستاگرام در این رابطه خیلی دقیق عمل نمی‌کند؛ برخی اکانت‌ها با تعداد فالورهای میلیونی، فاقد تیک آبی هستند و برخی حتی با چند هزار فالور و بدون پست (!) نیز توانسته‌اند تیک آبی را دریافت کنند. بنابراین اگر قصد دریافت چنین نشان معتبری را دارید، نگران نباشد؛ چرا که شما هم می‌توانید دست به‌کار شوید و برای دریافت اقدام کنید. حتی امکان خرید تیک آبی اینستاگرام نیز در بازار سیاه وجود دارد!

تنها شرط لازم و مشخص برای دریافت تیک، نه سلبریتی بودن است و نه یک برند خفن و پرآوازه! تنها کافی‌ست که معتبر باشید و یا خودتان را معتبر نشان دهید!

تیک آبی اینستاگرام

 

شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام

در اینجا لیست مواردی را که اینستاگرام رسما به آنها اشاره داشته، می‌بینید. اما همانطور که گفتیم، ظاهرا خود اینستاگرام خیلی به این قوانین پای‌بند نیست:

  • شما باید یک اکانت داشته باشید. یعنی اکانتی که برای کسب و کارتان معرفی کرده‌اید، باید منحصر به‌فرد باشد و در صورتی که چندین اکانت داشته باشید، تنها یکی از آنها تیک آبی را خواهد گرفت.
  • معتبر بودن، شرط اصلی اینستاگرام برای اعطای این نشان است. در واقع تیک آبی تنها به برندهای معتبر و اشخاص معروف داده می‌شود. پس اگر قصد دارید برای اکانت‌های فان و یا آن‌هایی که به دنبال درج اخبار زرد هستند، تیک آبی بگیرید، وقت خودتان را هدر ندهید!
  • اکانت شما باید کامل باشد. یعنی شامل نام، صفت و بیوگرافی باشد و تمام این موارد برای سایرین قابل رویت باشند. همچنین شما باید حداقل یک پست در اکانت خودتان منتشر کرده باشید و نباید لینکی برای دعوت از فالورها برای انتخاب شما در شبکه‌‌های اجتماعی دیگر در پروفایل‌تان وجود داشته باشد.
  • در نهایت کافی‌ست که اکانت فعالی داشته باشید، در حدی که توسط سایرین جستجو شود و برای خودش اسم و رسمی داشته باشد.
  •  

نحوه ثبت درخواست برای دریافت تیک آبی اینستاگرام

اگر شرایط بالا را داشتید، می‌توانید با این آموزش به اینستاگرام درخواست رسمی بدهید که می‌خواهید این تیک لعنتی را دریافت کنید!

برای اینکار وارد صفحه پروفایل خودتان شده و بعد از باز کردن منو، از بخش پایین وارد تنظیمات شوید. حالا می‌بایست در بخش اکانت، گزینه Request Verification را انتخاب کنید.

تیک آبی اینستاگرام

صفحه جدیدی پیش روی شما قرار می‌گیرد که شامل گزینه‌هایی برای معرفی شماست. فیلد اول که یوزرنیم یا همان نام اکانت‌تان بوده که معمولا از قبل نوشته شده است؛ با این حال بد نیست که آن را چک کنید. فیلد دوم، نام کامل شما را می‌خواهد. توجه کنید که نام کامل شما باید همانی باشد که در مدارک معتبرتان (گواهینامه، پاسپورت و…) درج شده است. آخرین بخش نیز مربوط به ارسال مدارک می‌شود. شما می‌بایست تصویری از گواهینامه رانندگی، پاسپورت، شناسنامه و یا هر مدرک معتبری را که نشان‌دهنده شماست، ضمیمه اطلاعات ارسالی کنید. در نهایت بر روی گزینه Send کلیک نمایید تا بعد از بررسی توسط اینستاگرام، تیک آبی به شما اعطا شود.

تیک آبی اینستاگرام

 

چگونه شانس دریافت تیک آبی را بالا ببریم؟!

 

– برای اکانت خودتان صفحات فیک بسازید!

دلیل اصلی بوجود آمدن تیک آبی اینستاگرام، مشخص کردن اکانت رسمی از نمونه‌های فیک است. بنابراین نیازی به گفتن نیست اما اگر اکانت شما صفحات فیک نداشته باشد، دلیلی هم برای دریافت این نشان نخواهد داشت. اگر شخصیتی معروف هستید که مسلما تاکنون اکانت‌های فیک زیادی برای شما ایجاد شده و کارتان راحت‌تر است؛ اما اگر محبوبیت کمتری دارید و یا می‌خواهید به هر قیمتی که شده تیک آبی را بگیرید، باید خودتان آستین را بالا بزنید و اکانت فیک بسازید.

در این روش همچون تمامی اکانت‌های فیک، باید یک پیج اینستاگرام با اطلاعات مشابه خودتان بسازید و از پست‌ها و تصاویر مربوط به خودتان در آن استفاده کنید، به گونه‌ای که کاملا شبیه به اکانت رسمی به‌نظر برسد (می‌توانید پست‌های پیج اصلی را کپی کنید). صرفا به ساخت چند اکانت ساده اکتفا نکنید و در آن حتی بیشتر از پیج اصلی خودتان فعالیت داشته باشید. با این کار اینستاگرام را مجاب می‌کنید که چون تعداد صفحات مشابه فعال در رابطه با شما در این شبکه اجتماعی زیاد است، بنابراین باید راهی برای مشخص شدن شما در میان همه بوجود آید که آن هم چیزی نیست جز تیک آبی! پس اینستاگرام عزیز، لطفا نشان معروف خودت را زودتر به من بده تا کاربرانت بیش از این گمراه نشوند!

– محبوبیت بیشتری در اینستاگرام بدست آورید

دومین راه مجاب کردن اینستاگرام برای اعطای تیک آبی، محبوبیت است. مسلما پیجی که در اینستاگرام فعالیت خوبی داشته باشد و محبوب‌تر به نظر برسد، توجه همه را به خودش جلب خواهد کرد. بنابراین بهتر است که با به‌کارگیری روش‌های درست، پیج خودتان را محبوب‌تر کنید. از جمله مهم‌ترین عوامل برای این منظور، تعداد فالورهای شماست. شاید با خرید فالور بتوانید این عدد را یک‌ شبه از فرش به عرش برسانید اما بدانید که اینستاگرام به راحتی فالورهای فیک‌ شما را تشخیص خواهد داد؛ بنابراین اینستا را نمی‌توان گول زد و بهتر است که قید خریدن فالور را بزنید.

از جمله عوامل موثر در افزایش محبوبیت پیج اینستاگرام شما، بالا بردن تعداد لایک‌ها، کامنت‌های بیشتر، استوری و هایلایت و تبلیغات هدفمند است. شما می‌توانید با فعالیت منظم و تبلیغات هدفمند خیلی زود به نتایج شگفت‌انگیز دست یابید. مورد آخر هم که پست‌های شماست. با این حال هیچوقت از معجزه هشتگ‌ها و به خصوص کپشن‌ها غافل نشوید.

– لینک کردن اکانت با سایر شبکه‌‌های اجتماعی

اگر شما یک سلبریتی و یا صاحب یک برند معتبر باشید، مسلما به اینستاگرام اکتفا نمی‌کنید و در سایر شبکه‌های اجتماعی نیز فعالیت خواهید داشت. بنابراین بهتر است که در شبکه‌های اجتماعی معتبر و بزرگی همچون توییتر، فیسبوک و یوتیوب برای خودتان (با اطلاعات مشابه پیج اینستاگرام) اکانت بسازید و در آن‌ها فعالیت کنید. مرحله بعدی، لینک کردن این حساب‌ها با اینستاگرام است. زمانی که این شبکه در جستجوی صحت اطلاعات شماست، مسلما با دیدن فعالیت مشابه در سایر شبکه‌های اجتماعی اعتبار بیشتری برای شما قائل شده و اکانت‌تان را به رسمیت خواهد شناخت. این قدم بزرگی برای دریافت Verified Badge اینستاگرام است.

– دریافت تیک آبی سایر شبکه‌های اجتماعی

تیک آبی، مختص به اینستاگرام نیست و در شبکه‌های اجتماعی نیز چنین مواردی وجود دارد. با این حال ممکن است شرایط برای دریافت این نشان در شبکه‌های دیگر راحت‌تر باشد و زودتر بتوانید به مراد دلتان برسید. حال تصورش را بکنید که اینستاگرام به اکانت شما در جاهای دیگر سر بزند و با تیک آبی هم مواجه شود! رسما کولاک به پا خواهد شد و تیک آبی را دو دستی تقدیم‌تان می‌کند.

قطعا شما نیز در اینستاگرام فعالیت میکنید و میخواهید همواره پیجتون رشد کنه و دیده بشه ، به این ابزارها نیاز دارید👇

پیشنهادم استفاده از ابزارهای طلایی

آموزش حرفه ای افزایش رایگان فالوور واقعی اینستاگرام + هدیه ویژه

زمان محدود :

31 فروردین 1403 / جمعه

(فقط همین امروز)

با این پنل ، 500 هزار فالوور واقعی و رایگان به پیجت جذب کن

پیج های اینستاگرامی که هر روز فالوورشون افزایش پیدا میکنه، از چی استفاده میکنن؟

اگه کسب و کار داری میتونی به راحتی با این روش رشدشان بدید و تبلیغات انبوه و کاملا رایگان بکنید.

روشی که بتونید باهاش هزاران فالوور کاملا واقعی و 100% تضمینی به پیجتان جذب کنید تنها با چند کلیک ساده.

برای اطلاعات بیشتر با این روش قدرتمند، روی دکمه زیر کلیک کنید.

ممنونم از اینکه وقت گذاشتید و این مقاله رو تا اینجا خوندید.

دوست داریم تجزیه و تحلیلتون رو ( با اسال نظر در پایین صفحه ) در رابطه با این موضوع بدونیم و کاربران دیگه رو هم از تجربیات خودتون مطلع کنید.

امتیاز کاربران :
[kkstarratings]
اینستا فارسی

اینستا فارسی

با سال ها تجربه و سابقه آمدیم تا مسیر رشد و پیشرفت را برایتان مهیا کنیم. با روش هایی حرفه ای و ساده که میتوانند بهترین ها را برایتان رقم بزنند.

هر سوال و نظری داری میتونی همینجا بنویسی و پاسخت رو دریافت کنی

1 دیدگاه دربارهٔ «آموزش 0تا 100 گرفتن تیک آبی اینستاگرام – رایگان»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *