بازاریابی و رشد با هشتگ اینستاگرام

تا حالا فک کردی که پیج های اینستاگرامی که هر روز فالوورشون افزایش پیدا میکنه، از چی استفاده میکنن؟

میخوای پیجت حتی بهتر از اونها رشد کنه ؟ همین الان شروع کن.

فقط سریع باش که ظرفیت محدوده

با این پنل ، بیش از 500هزار فالوور واقعی و رایگان به پیجت جذب کن

و حالا چرا پیجت به اکسپلور نمیره؟؟؟

حتما میدونی که وجود فالوور فیک در پیجت چقدر آسیب میزنه و باعث میشه که اینستاگرام مانع دیده شدن پستات بشه و پیجت بازدید خیلی پایینی داشته باشه!

حالا اگر بخوای از این آسیب جلوگیری کنی باید فالوور های فیک رو حذف کنی تا پیجت به اکسپلور بره و دیده بشه.

اما چطور انجام بدیم؟؟؟

انواع هشتگ چیست.کاربرد هشتگ.بازاریابی و رشد با هشتگ اینستاگرام.

استفاده از هشتگ‌ها

انواع هشتگ چیست.کاربرد هشتگ.بازاریابی و رشد با هشتگ اینستاگرام.

بیشتر شبکه‌های اجتماعی برا یک هدف خاص، یعنی دسته‌بندی کردن پُست‌ها از(#…)هشتگ‌ها استفاده میکنند. با این حال، هر شبکه‌ای قلق خاصی برای استفاده از آن‌ها داره. که از جمله اونها اینستاگرام هست.که قلق اش خیلی عالی طراحی شده که باعث کارآمدی زیاد شده.

انواع هشتگ چیست.کاربرد هشتگ.بازاریابی و رشد با هشتگ اینستاگرام.

محبوب ترین شبکه هایی که ازش استفاده میکنن:

توییتر (Twitter)

تلگرام (Telegram)

فیسبوک (Facebook)

اینستاگرام (Instagram)

گوگل پلاس (+Google)

تامبلر (Tumblr)

لینکدین (Linkedin)

پینترست (Pinterest)

یوتیوب (YouTube)

#.. ها در اینستاگرام زمانی به کار میرن که شما بخواید عکس‌های مشابه با موضوع عکس خود رو مشاهده کنین.

فقط کافیه تو توضیح عکس خودتون از هشتگه مرتبط استفاده کنین. تا عکس شما در کنار دیگر عکس‌هایی با همون ها نشون داده بشه.

اگر صفحه‌ی شخصی در اینستاگرام Private یا خصوصی باشه. دیگران نمی‌تونن عکس‌های اون رو در صفحه‌ی مربوط به #… مشاهده کنن.

انواع هشتگ چیست.کاربرد هشتگ.بازاریابی و رشد با هشتگ اینستاگرام.

#هشتگ در اینستاگرام

همون‌طور که گفتم #.. های اینستاگرام عکسهای کاربران مختلف رو در یک صفحه در کنار هم قرار میده. اگر میخواید پُست‌هاتون در این صفحه برای همه نشون داده بشه باید صفحه‌ی خودتون رو عمومی یا Public کنید.

بازاریابی و رشد با هشتگ اینستاگرام.

با کلیک کردن روی یکی از اونها به صفحه‌ای هدایت میشید که از ۳ قسمت تشکیل شده:

 

✅ هشتگ‌های مرتبط (Related Hashtags):  تمام هشتگ‌های مرتبط با هشتگی که شما جستجو کرده‌اید در این قسمت به نمایش درمیان. که در صورت تمایل میتونید روی اون‌ها کلیک کنید و پست‌هایی که از اون استفاده کرده‌اند رو مشاهده کنید.

✅ پست‌های پرطرفدار (Top Posts):  تعداد ۹ پستی که در بالای صفحه نشون داده میشن پست‌هایی هستن که بیشتر مورد توجه دیگران قرار گرفتن. یعنی یا از طرف اشخاص و برندهای معروف به اشتراک گذاشته شدن. یا تعداد لایک، کامنت و دوباره به اشتراک گذاری اون‌ها بیشتر بوده.

✅ پست‌های اخیر (Most Recent):  در این قسمت میتونید تمام پست‌هایی که از این هشتگ استفاده کردن رو به ترتیب زمانی که منتشر شده‌اند مشاهده کنید.

کاربرد هشتگ چیست

همینطور شما در ربات نینجاگرام که برای افزایش فالوور و فروش بسیار سودمند است میتونید از هشتگ برا جستجو و جمع آوری پیج استفاده کنید.( دریافت )

انواع هشتگ چیست.کاربرد هشتگ.بازاریابی و رشد با هشتگ اینستاگرام.

چگونه از هشتگ در اینستاگرام استفاده کنیم؟

بازاریابی و رشد با هشتگ اینستاگرام.

استفاده کردن از # در اینستاگرام بسیار ساده است. فقط کافیه زمانی پستگذاری در قسمت توضیحات، #.. مورد نظرخودتون رو وارد کنید.

بعد از تایپ کردن علامت # و نوشتن اولین حرف، اینستاگرام به طور خودکار هشتگ‌هایی که با اون حرف آغاز میشن رو، به ترتیب محبوبیتشون به شما نشون میده. و شما با زدن اون می‌تونید اون رو انتخاب کنید.

بازاریابی و رشد با هشتگ اینستاگرام. انواع هشتگ. کاربرد هشتگ.

اگه کلمه‌ی مورد نظر شما در لیست نیست به تایپ کردن ادامه بدید تا اینستاگرام اون رو برای شما پیدا کنه. اگر لغت مورد نظر پیدا نشد یعنی این # تا به حال ساخته نشده. و شما اولین نفری هستین که از اون استفاده می‌کنید.

به یاد داشته باشید که شما به ازای هر پست میتوانید از حداکثر ۳۰ هشتگ استفاده کنید.

برای جستجو کردن کافیه تا روی علامت ذره‌بین که در پایین صفحه قرار داره کلیک کنین. سپس در کادر بالای صفحه هشتگ مورد نظر خودتون رو جستجو کنید.

اگر قبلا موجود باشه در یک لیست به شما نشون داده می‌شه که با کلیک روی اون‌ها به صفحه‌ای که عکس‌ها از اون #.. استفاده کردن هدایت میشید.

 

دسته‌بندی هشتگ‌ها در اینستاگرام

انواع هشتگ چیست.کاربرد هشتگ.بازاریابی و رشد با هشتگ اینستاگرام.

هشتگ‌ها در اینستاگرام به ۲ دسته‌  Branded و Community تقسیم می‌شن:

 

✔ Branded Hashtags:  حدود ۷۰% از هشتگهای اینستاگرام از این نوع‌اند. که مخصوص شرکت و برند هستند. و شامل نام شرکت، محصولات یا کمپین‌های تبلیغاتی شما می‌شن. یکی از مزایای این هشتگها اینه که میتونه آمار دقیقی به شما بده.

به‌عنوان مثال، شما برا بررسی وضعیت کمپین تبلیغاتی خودتون میتونید هشتگ مرتبط با اون رو جستجو کنید. یا برای تحلیل محبوبیت برند خودتون میتونید هشتگ اون رو با ابزارهای تحلیل شبکه‌های اجتماعی آنالیز کنید.

کاربرد هشتگ.بازاریابی و رشد با هشتگ اینستاگرام.

Community Hashtags:  هشتگهایی که در این دسته قرار می‌گیرن هشتگهای عمومی هستن. و لزوماً برای تبلیغات و بازاریابی استفاده نمیشن.

به‌عنوان مثال هشتگهایی مانند instafood# یا picoftheda# بسیار محبوب هستن. و توسط شرکت یا برند خاصی مورد استفاده قرار نمیگیرن.

انواع هشتگ چیست.کاربرد هشتگ.بازاریابی و رشد با هشتگ اینستاگرام.

مهمترین کاربرد هشتگ ها در اینستاگرام

انواع هشتگ

مهم‌ترین استفاده از #ها مربوط به بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است. هشتگ‌ها در شبکه‌های اجتماعی مانند کلمات کلیدی در موتورهای جستجو هستند. و اگر به درستی استفاده شوند ،می‌تونند به‌ ابزاری برای آگاهی از برند وحتی بهبود وضعیت سئوی سایت شما تبدیل شوند.

مواردی که در ادامه آورده شده به شما کمک میکنه که با استفاده‌ی صحیح از هشتگ‌ها بتونید برند خودتون رو در شبکه‌های اجتماعی محبوب کنید.

انواع هشتگ چیست.کاربرد هشتگ.بازاریابی و رشد با هشتگ اینستاگرام.

۱- هشتگ‌های برند

از یک #… خاص و منحصر به فرد برا برند خودتون استفاده کنین. این #… باید با موضوع کسب‌و‌کار شما مرتبط باشه. فالوئرهای خودتون رو به استفاده از این هشتگ تشویق کنید. تا افراد بیشتری با #… شما آشنایی پیدا کنن.

شما همچنین میتونید از #..ها در کمپین‌های تبلیغاتی خودتون استفاده کنین. به‌عنوان مثال از مخاطبان خودتون بخواید که با محصول شما عکس بگیرن و اون‌ رو با هشتگ شما به اشتراک بذارن. سپس به پستی که بیشترین تعداد لایک رو داشت یک جایزه اختصاص بدید.

۲- هشتگ‌های ترند

زمانی که کاربران زیادی از یک #… استفاده کنن اون هشتگ محبوب یا ترند می‌شه. هشتگ‌های محبوب همیشگی نیستن و موقت هستن. بنابراین بعد از شناسایی یک هشتگ محبوب که با کسب‌و‌کار شما مرتبطه سریع‌ برای استفاده از اون اقدام کنین.

این کار به هشتگ دزدی یا Hashtag Hijacking شهرت داره.(استفاده مفید و لحظه ای از هشتگ های محبوب)

شما با این کار دقیقا مخاطبان هدف خودتون رو با برندتون آشنا خواهید کرد. همچنین مناسبت‌های خاص مانند عید نوروز رو فراموش نکنید. شما با استفاده از #… های مرتبط با این ایام و ارائه‌ی پیشنهادات ویژه می‌تونید فروش خودتون رو افزایش بدید.

انواع هشتگ چیست.کاربرد هشتگ.بازاریابی و رشد با هشتگ اینستاگرام.

۳- هشتگ‌های گفتگو

گاهی افراد پستی در مورد یک موضوع مرتبط و جالب با استفاده از یک # خاص صحبت میکنن یا اینکه در مورد یک موضوع خاص پستی میذارن و هشتگش میزنن.

به این هشتگ ها ،هشتگ گفتوگو میگن.سعی کنید در مواقعی برا پستتون بذارین.

۴- هشتگ‌های مرتبط با متن

گاهی اوقات نیازی به استفاده از هشتگهای برند، هشتگهای محبوب و مناسبتی نیست. شما فقط کافیه از هشتگ‌های مرتبط با پست خودتون استفاده کنید.

به‌عنوان مثال پستی درباره‌ی بازاریابی دیجیتال رو با هشتگ #بازاریابی_دیجیتال به اشتراک بذارید یا پستی که مرتبط با یک جاذبه‌ی توریستیه رو با هشتگ شهر اون به اشتراک بذارید.

 

۵- هشتگ‌های دعوت به یک اقدام

هدف از استفاده از این هشتگ‌ها اینه که مخاطبان خودتون رو با یک اقدامی درگیر کنید. این هشتگ‌ها معمولا از چند کلمه تشکیل شدن و با فعل همراه هستند.

به‌عنوان مثال هشتگ #کتاب_خوب_چیه؟ مخاطبان را تشویق می‌کنه که تصویر کتاب‌هایی که خوانده‌اند را با این هشتگ به اشتراک بذارند و در نتیجه با برند شما آشنا شوند.

انواع هشتگ چیست.کاربرد هشتگ.بازاریابی و رشد با هشتگ اینستاگرام.

ابزارهای مدیریت و یافتن بهترین هشتگ‌ها

شما با استفاده از تحلیل کردن هشتگ‌ها می‌تونید برند خودتون رو زیر نظر داشته باشید و حتی عملکرد رقبای خودتون رو نیز بررسی کنید.

ابزارهایی وجود دارند که به استفاده‌ی کارآمدتر از هشتگ‌ها در شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کنن در ادامه به معرفی چند نمونه از آن‌ها می‌پردازیم:

۱- Hashtagify.me

این سایت هشتگ‌های محبوب و مرتبط با کسب‌و‌کار شما را جستجو می‌کنه. این سایت می‌تونه به عنوان لیستی از ۱۰ هشتگ برتر مربوط به برند شما را نشان بده. این سایت به سرعت به‌روزرسانی میشه و شما رو در جریان هشتگ‌های محبوب قرار میده.

۲- Ritetag.com

اگر مطمئن نیستین باید از چه #..هایی استفاده کنین، این سایت به شما میگه که چه#هایی بیشتر توسط دیگران دیده شده یا استفاده شده‌اند.

هنگام استفاده از # در توییتر این ابزار هشتگ‌های شما را با رنگ قرمز، آبی و سبز رنگ‌گذاری می‌کنه تا به شما بگه که هشتگ‌تون چقدر شانس دیده شدن دارد.

تعداد این ابزارها در دنیای اینترنت بسیار زیاد است و شما با توجه به هدفتان از استفاده از#ها میتونید از خدمات اون‌ها بهره‌مند بشید.

قطعا شما نیز در اینستاگرام فعالیت میکنید و میخواهید همواره پیجتون رشد کنه و دیده بشه ، به این ابزارها نیاز دارید👇

پیشنهادم استفاده از ابزارهای طلایی

آموزش حرفه ای افزایش رایگان فالوور واقعی اینستاگرام + هدیه ویژه

زمان محدود :

29 فروردین 1403 / چهارشنبه

(فقط همین امروز)

با این پنل ، 500 هزار فالوور واقعی و رایگان به پیجت جذب کن

پیج های اینستاگرامی که هر روز فالوورشون افزایش پیدا میکنه، از چی استفاده میکنن؟

اگه کسب و کار داری میتونی به راحتی با این روش رشدشان بدید و تبلیغات انبوه و کاملا رایگان بکنید.

روشی که بتونید باهاش هزاران فالوور کاملا واقعی و 100% تضمینی به پیجتان جذب کنید تنها با چند کلیک ساده.

برای اطلاعات بیشتر با این روش قدرتمند، روی دکمه زیر کلیک کنید.

ممنونم از اینکه وقت گذاشتید و این مقاله رو تا اینجا خوندید.

دوست داریم تجزیه و تحلیلتون رو ( با اسال نظر در پایین صفحه ) در رابطه با این موضوع بدونیم و کاربران دیگه رو هم از تجربیات خودتون مطلع کنید.

امتیاز کاربران :
[kkstarratings]
اینستا فارسی

اینستا فارسی

با سال ها تجربه و سابقه آمدیم تا مسیر رشد و پیشرفت را برایتان مهیا کنیم. با روش هایی حرفه ای و ساده که میتوانند بهترین ها را برایتان رقم بزنند.

هر سوال و نظری داری میتونی همینجا بنویسی و پاسخت رو دریافت کنی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *