راه هایی ساده برای افزایش محبوبیت در اینستاگرام

تا حالا فک کردی که پیج های اینستاگرامی که هر روز فالوورشون افزایش پیدا میکنه، از چی استفاده میکنن؟

میخوای پیجت حتی بهتر از اونها رشد کنه ؟ همین الان شروع کن.

فقط سریع باش که ظرفیت محدوده

با این پنل ، بیش از 500هزار فالوور واقعی و رایگان به پیجت جذب کن

و حالا چرا پیجت به اکسپلور نمیره؟؟؟

حتما میدونی که وجود فالوور فیک در پیجت چقدر آسیب میزنه و باعث میشه که اینستاگرام مانع دیده شدن پستات بشه و پیجت بازدید خیلی پایینی داشته باشه!

حالا اگر بخوای از این آسیب جلوگیری کنی باید فالوور های فیک رو حذف کنی تا پیجت به اکسپلور بره و دیده بشه.

اما چطور انجام بدیم؟؟؟

افزایش محبوبیت در اینستاگرام

شیوه هایی ساده و عالی برای افزایش میزان دیده شدن پیج شما در اینستاگرام

افزایش محبوبیت در اینستاگرام. راههای محبوبیت در اینستاگرام.

اینستاگرام نزدیک به یک میلیارد نفر کاربر فعال داره. که بسیاری از اونها به دلیل شهرت ذاتی که دارن، مورد توجه هستن. و برخی هم عکاس های حرفه ای به شمار میان. اما در این میان برخی کاربران ساده تونستن با استفاده از چند ترفند ابتدایی خودشون رو به صدر فهرست محبوب ترین ها برسانند.

در این قسمت می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه این کار میسر می شود.

 

افزایش محبوبیت در اینستاگرام

 

اولین قدم: برای محبوب کردن صفحه اینستاگرام رفتن سراغ اکانتتونه. شما باید برای صفحه اینستاگرام خودتون یک نام ساده انتخاب کنید. که در صورت جست و جو به راحتی پیدا بشه. در قسمت بیو بهتر است توضیح کوتاهی بدید.

افزایش محبوبیت در اینستاگرام

 دومین قدم: استفاده از یک عکس هنری برای عکس پروفایل است. ضمنا از گذاشتن اشیا برای عکس پروفایل به شدت پرهیز کنید. زیرا باعث می شود کاربران به شما اعتماد نکنند. همچنین بهتر است در مورد نوشتن علایق شخصی خود در اینستاگرام تردید نکنید. زیرا این کار باعث می شود کاربران بدانند با چه کسی طرف هستند.

افزایش محبوبیت در اینستاگرام

 سومین قدم: انتخاب یک دسته بندی موضوعی برای عکس هاتون است. اشکالی نداره که خارج از این دسته بندی هم عکس های مختلفی بذارید اما نباید از پست های دیگه زیادی متفاوت باشه.

اما داشتن موضوع واحد کمک می کنه دیگر کاربران بدونند با چه صفحه ای رو به رو هستند. طبقه بندی موضوعی از قبیل ورزش، آشپزی، کتاب، رنگ، لباس، طبیعت و غیره کمک می کنه عکس های شما بهتر دیده بشه. راههای محبوبیت در اینستاگرام.

افزایش محبوبیت در اینستاگرام

 چهارمین قدم: قبل از گذاشتن عکس ها بهتره نحوه استفاده از ابزارک های اینستاگرام را به خوبی بشناسید. یک کاربر محبوب در صفحه اینستاگرام کسیه که کار با فیلترهای عکس این شبکه اجتماعی را به خوبی فرا گرفته همچنین می تونید برای انعکاس بهتر تصویرتون از نرم افزارهای دستکاری عکس هم استفاده کنید. افزایش محبوبیت در اینستاگرام

 

پنجمین قدم: دقت کنید که تعداد اشتراک عکس در اینستاگرام اهمیت داره. البته شما نباید روزی 1000 عکس منتشر کنید. ولی باید در هر هفته حداقل سه عکس در صفحه خود بذارید تا به عنوان کاربرفعال شناخته شوید. 

ترفندهای محبوب شدن در اینستاگرام

ششمین قدم: در مورد عکس تا یک خط توضیح بنویسید؛ قرار نیست در آن یک خط خیلی رسمی باشید و از سوی دیگر قرار نیست بی ادب باشید! بهتر است یک جمله نیمه رسمی رو که به جذب مخاطب کمک می کنه انتخاب کنید و انتشار دهید. ترفندهای محبوب شدن در اینستاگرام.

افزایش دیده شدن پیج در اینستاگرام

هفتمین قدم: می تونید صفحه اینستاگرام خودتون رو به دیگر شبکه های اجتماعی متصل کنید. و دوستان بیشتری برای خود دست و پا کنید. از سوی دیگر باید در صفحه اینستاگرام فعال باشید. اگر عکس های دیگران را لایک نکنید، آنها هم ممکن است مقابله به مثل کنند! پس بهتره تعداد فهرست صفحه های محبوب تان را افزایش دهید. همچنین می تونید از دفتر تلفن گوشی برای افزایش تعداد دنبال کننده های صفحه خود استفاده کنید. افزایش دیده شدن پیج در اینستاگرام.

ترفندهای محبوب شدن در اینستاگرام

هشتمین قدم: هشتگ در صفحه اینستاگرام هرچقدر که بگوییم بازم کم است. چون این راهکار ساده کمک می کنه عکس های شما بیشتر دیده بشه. بهتره در مورد موضوع عکستون از هشتگ های مرتبط استفاده کنید. همچنین استفاده از هشتگ های محبوب هم به شدت توصیه میشه. افزایش دیده شدن پیج در اینستاگرام.

مانند instagood.#picoftheday.#likeitup#

بهترین ربات اینستاگرام

نهمین قدم : اتصال اکانت فیسبوک و اینستاگرام یکی از بهترین روش های افزایش دنبال کنندگان در اینستاگرامه. آمار نشان میده که بیش از 20% از کاربران اینستاگرام، حساب کاربری فیسبوک هم دارند.

بنابراین با وصل کردن این دو اکانت، پروفایل شما برای بسیاری از دوستان و آشنایان نمایش داده خواهد شد و اونها شما رو دنبال خواهند کرد. آموزش ترفندهای اینستاگرام.

قطعا شما نیز در اینستاگرام فعالیت میکنید و میخواهید همواره پیجتون رشد کنه و دیده بشه ، به این ابزارها نیاز دارید👇

پیشنهادم استفاده از ابزارهای طلایی

آموزش حرفه ای افزایش رایگان فالوور واقعی اینستاگرام + هدیه ویژه

زمان محدود :

6 فروردین 1403 / دوشنبه

(فقط همین امروز)

با این پنل ، 500 هزار فالوور واقعی و رایگان به پیجت جذب کن

پیج های اینستاگرامی که هر روز فالوورشون افزایش پیدا میکنه، از چی استفاده میکنن؟

اگه کسب و کار داری میتونی به راحتی با این روش رشدشان بدید و تبلیغات انبوه و کاملا رایگان بکنید.

روشی که بتونید باهاش هزاران فالوور کاملا واقعی و 100% تضمینی به پیجتان جذب کنید تنها با چند کلیک ساده.

برای اطلاعات بیشتر با این روش قدرتمند، روی دکمه زیر کلیک کنید.

ممنونم از اینکه وقت گذاشتید و این مقاله رو تا اینجا خوندید.

دوست داریم تجزیه و تحلیلتون رو ( با اسال نظر در پایین صفحه ) در رابطه با این موضوع بدونیم و کاربران دیگه رو هم از تجربیات خودتون مطلع کنید.

امتیاز کاربران :
[kkstarratings]
اینستا فارسی

اینستا فارسی

با سال ها تجربه و سابقه آمدیم تا مسیر رشد و پیشرفت را برایتان مهیا کنیم. با روش هایی حرفه ای و ساده که میتوانند بهترین ها را برایتان رقم بزنند.

هر سوال و نظری داری میتونی همینجا بنویسی و پاسخت رو دریافت کنی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *