نحوه تبلیغ در اینستاگرام: راهنمای 6 مرحله ای برای استفاده از تبلیغات اینستاگرام

تا حالا فک کردی که پیج های اینستاگرامی که هر روز فالوورشون افزایش پیدا میکنه، از چی استفاده میکنن؟

میخوای پیجت حتی بهتر از اونها رشد کنه ؟ همین الان شروع کن.

فقط سریع باش که ظرفیت محدوده

با این پنل ، بیش از 500هزار فالوور واقعی و رایگان به پیجت جذب کن

و حالا چرا پیجت به اکسپلور نمیره؟؟؟

حتما میدونی که وجود فالوور فیک در پیجت چقدر آسیب میزنه و باعث میشه که اینستاگرام مانع دیده شدن پستات بشه و پیجت بازدید خیلی پایینی داشته باشه!

حالا اگر بخوای از این آسیب جلوگیری کنی باید فالوور های فیک رو حذف کنی تا پیجت به اکسپلور بره و دیده بشه.

اما چطور انجام بدیم؟؟؟

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام برای اولین بار پس از خرید توسط Facebook ، خدمات تبلیغاتی محدود را در سال 2013 آغاز کرد.

اما تا 2015 نتوانست سیلاب ها را باز کند و به تبلیغ برای مارک ها و مشاغل از هر شکل و اندازه اجازه می داد. آن مارک ها اینستاگرام را یک مزیت بزرگ برای تجارت دانستند.

و از آنجا که اینستاگرام با مدیر تبلیغات فیس بوک یکپارچه است ، مارک ها می توانند از اطلاعات کاربر فیس بوک برای تبلیغ مستقیم برای مخاطبان هدف خود استفاده کنند.

اگر این کافی نیست که شما را متقاعد کنیم که تبلیغات اینستاگرام عالی هستند ، در اینجا چند مورد ذکر شده است:

  • 75٪ از کاربران نسبت به تبلیغات اینستاگرام (مثلاً خرید یک محصول یا مراجعه به وب سایت) اقدام می کنند.
  • 35٪ از بزرگسالان آمریکایی از اینستاگرام استفاده می کنند.

 

هزینه تبلیغات اینستاگرام چقدر است؟

گرچه هزینه تبلیغات خاص در اینستاگرام برای شما منحصر به فرد خواهد بود (پس همه تبلیغات یکسان نیستند) ، میانگین هزینه برای هر کلیک برای تبلیغات اینستاگرام در حدود 0.70 دلار – 0.80 دلار است . این رقم ناشی از تجزیه و تحلیل بیش از 300 میلیون دلار هزینه تبلیغات است.

در نظر داشته باشید ، این فقط میانگین هزینه برای هر کلیک است. تبلیغات اینستاگرام شما بسته به عوامل مختلفی ممکن است هزینه کمتر یا بیشتر باشد. به عنوان مثال ، بررسی کنید که هزینه های شما بر اساس سنین انتخابی برای هدف گذاری ، در نوسان است.

قرار دادن Lern more در پست.روش تبلغات اینستاگرام.نحوه تبلیغ در اینستاگرام.انواع روش قرار دادن لینک در پست و استوری.روش قرار دادن لینک خرید در پست و استوری.بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام.

در اینجا واضح به نظر می رسد که هزینه برای هر کلیک بر اساس قرار دادن آگهی چگونه است.

با این نمودارها به چیزی توجه کنید؟ زمان سال مهمترین عامل هنگام رسیدن به هزینه است. به طور کلی ، با گذشت سال ، هزینه برای هر کلیک گران تر می شود – و سه ماهه آخر سال که معمولاً بالاترین هزینه برای هر کلیک را نشان می دهد.

انواع تبلیغات اینستاگرام

اینستاگرام پنج قالب تبلیغی ارائه می دهد:

  • تبلیغات استوری
  • تبلیغات عکس
  • تبلیغات ویدیویی
  • تبلیغات چرخ فلک
  • تبلیغات مجموعه

هر یک از این قالب های تبلیغاتی در Feeds and Stories کاربران ارائه می شود که تجربه کاربری غیر مختل کننده را دارند.

اینستاگرام همچنین انواع مختلفی از تماس با مدیران را ارائه می دهد که می تواند به شما در جمع آوری نتایج بیشتر کمک کند.

بیایید نگاهی به هریک از این انواع تبلیغات بیندازیم و ببینیم که چگونه آنها کار می کنند.

تبلیغات استوری

قرار دادن Lern more در پست.روش تبلغات اینستاگرام.نحوه تبلیغ در اینستاگرام.انواع روش قرار دادن لینک در پست و استوری.روش قرار دادن لینک خرید در پست و استوری.بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام.

دکمه های اکشن:

  • Apply Now
  • Book Now
  • Contact Us
  • Call Now (video only)
  • Download

تبلیغات استوری اینستاگرام تبلیغات تمام صفحه است که در Stories کاربران ظاهر می شود.

با این حال 500 میلیون کاربر اینستاگرام هر روز Stories را مشاهده می کنید ، این پتانسیل را دارید که با تبلیغات خود به مخاطبان گسترده ای برسید!

با تبلیغات استوری می توانید مخاطبان خود را هدف قرار داده و انتخاب کنید که چند بار تبلیغ شما را مشاهده می کنند. از آنجا که Stories بعد از 24 ساعت منقضی می شود ، آنها قالب ایده آل برای به اشتراک گذاشتن پیشنهادات و تبلیغات با زمان محدود هستند.

برندها می توانند از همه ویژگیهای Stories Instagram استفاده کنند و از فیلترهای چهره ، جلوه های ویدیویی و متن استفاده کنند تا تبلیغات خلاقانه و خلاقانه ایجاد کنند.

این امر به شما امکان می دهد که در تبلیغات استوری در اینستاگرام کاربران را با اقدام به تماس به صورت ویژگی کش رفتن است که مخاطبان را مستقیماً از طریق تبلیغات Stories به وب سایت شما می برد.

تبلیغات عکس

قرار دادن Lern more در پست.روش تبلغات اینستاگرام.نحوه تبلیغ در اینستاگرام.انواع روش قرار دادن لینک در پست و استوری.روش قرار دادن لینک خرید در پست و استوری.بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام.

دکمه های اکشن:

  • Apply Now
  • Book Now
  • Call Now
  • Contact Us
  • Get Directions
  • Learn More
  • Get Showtimes
  • Download

تبلیغات عکس به برندها این امکان را می دهد تا محصولات و خدمات را از طریق وادار کردن تصاویر به نمایش بگذارند.

اگر در حال تهیه محتوای بصری درجه یک هستید ، تبلیغات عکس اینستاگرام این بستر را به شما می دهد تا آن را حتی با افراد بیشتری به اشتراک بگذارید.

نمونه بارز این امر از پیج Parachute ، یک تجارت در پارچه های خانگی است. آنها هنگام تبلیغ 60 شب از تختخواب خود با دکمه فراخوانی «اقدام به فروشگاه» ، از تبلیغات عکس استفاده کردند.

پست های اینستاگرام  پیج Parachute نیز از نظر ظاهری و ظاهری متمایز است ، که اغلب محصولات خود را در فضاهای معتبر و زیبا در اتاق خواب به نمایش می گذارند — و تبلیغات عکس آنها با این سبک سازگار بود.

این آگهی ها برای مردان و زنان 18 تا 54 ساله انجام شده است که پروفایل مخاطبان بر اساس پروفایل مشتری اصلی آنها صورت می گیرد.

نتیجه؟ بازده 3.7 برابر هزینه تبلیغات و نرخ کلیک هر دو برابر بیشتر از تبلیغات آنها در سیستم های دیگر.

 

تبلیغات ویدیویی

دکمه های اکشن:

  • Apply Now
  • Book Now
  • Call Now
  • Contact Us
  • Download

کاربران اینستاگرام عاشق ویدئو هستند.

در حقیقت ، مدت زمان تماشای فیلم در اینستاگرام بیش از 80 درصد نسبت به سال گذشته در سال 2017 بود.

و اینستاگرام توجه کرده است. به همین دلیل آنها تبلیغ کردن تبلیغات را از مارک های خود راحت تر از گذشته کرده اند.

یک نمونه عالی از یک کمپین تبلیغاتی ، تبلیغی موفق از Lionsgate UK برای فیلمشان “La La Land” گرفته شده است.

برای پیشبرد موفقیت آمیز یکی از بزرگترین فیلم های سال ، تیم Lionsgate انگلستان می دانست که آنها باید مخاطبان جوان تر (18 تا 24 سالگی) را هدف قرار دهند. اما افراد جوان اکثراً با موزیکال های بزرگ هالیوود ناآشنا هستند.

خوشبختانه ، این تیم می دانست که کاربران اینستاگرام به سمت مضامین مانند عاشقانه ، مسافرت و مد کشیده شده اند. آنها از این تم ها برای ایجاد 10 فیلم کوتاه و اندازه نیش استفاده کردند. سپس مخاطبان دقیق خود را هدف قرار دادند.

نتایج حیرت انگیز بود:

  • 24 امتیاز افزایش در فراخوان تبلیغات
  • افزایش 8 برابری در آگاهی از برند
  • 4 امتیاز افزایش در تماشای فیلم
  • 12 امتیاز افزایش در تماشای فیلم در بین خانمها

تبلیغات چرخ فلک

دکمه های اکشن:

  • Apply Now
  • Book Now
  • Contact Us
  • Call Now
  • Download

تبلیغات چرخ فلک به کاربران اجازه می دهد تا با یک دکمه فراخوانی به عمل ، سری از تصاویر یا فیلم ها (مانند چرخ فلک) را بکشند تا مستقیماً به وب سایت شما متصل شوند.

آنها تعدادی کار جالب انجام می دهند:

  • چندین محصول را برجسته کنید
  • یک داستان چند بخشی را به اشتراک بگذارید
  • تا در حداکثر 10 تصویر یا فیلم ، در یک سرویس واحد فرو بروید

Kayla Itines ، بنیانگذار راهنمای تناسب اندام Empire Empire Bikini ، از مجموعه ای از تبلیغات چرخ فلک ویدئویی برای هدایت آگاهی و بارگیری برنامه تمرین Sweat: Kayla Itines Fitness استفاده کرد.

فرمت چرخ فلك به او اجازه داد كه توالي هاي تناسب اندام كوتاهي را نشان دهد كه نشان مي دهد چگونه كاربران مي توانند در هر كجا (و هر زمان) با برنامه ورزش كنند.

این کمپین برای زنان در سنین 18 تا 42 سال انجام شده و به 6.4 میلیون نفر رسیده و منجر به افزایش باورنکردنی 21 امتیاز در آگاهی از برند شده است.

تبلیغات چرخ و فلک برای برندهایی که می خواستند متنوع بودن محتوای آن را نشان دهند ، مناسب بود و برای سایر مارک های با دارایی های متنوع خلاق مانند شرکت های مواد غذایی و مد مناسب خواهد بود.

 

تبلیغات مجموعه

https://www.facebook.com

دکمه های اکشن:

  • Learn more
  • Purchase

معرفی شده در اوایل سال 2018 ، تبلیغات مجموعه اینستاگرام یک افزودنی نسبتاً جدید است.

نحوه کار آنها ساده است: وقتی کاربران تبلیغی را از نام تجاری شما مشاهده می کنند ، می توانند محصولات را مستقیماً از طریق تبلیغ خریداری کنند .

آنها قدرت عکس ها ، فیلم ها و بازاریابی با واکنش مستقیم را همه در یک تبلیغات قدرتمند ترکیب می کنند.

یکی از برندهایی که از تبلیغات مجموعه اینستاگرام برای موفقیت استفاده کرد ، Zattini ، فروشگاه تجارت الکترونیک پوشاک بود.

قرار دادن Lern more در پست.روش تبلغات اینستاگرام.نحوه تبلیغ در اینستاگرام.انواع روش قرار دادن لینک در پست و استوری.روش قرار دادن لینک خرید در پست و استوری.بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام.

آنها با استفاده از مجموعه ها ، محصولات و تخفیف های خود را با هدف افزایش فروش به نمایش می گذارند. نتیجه افزایش 6.3٪ در تبدیل ها بود. آگهی Collections آنها نیز در مقایسه با سایر قالبهای تبلیغاتی با 9/41٪ هزینه کمتری همراه بود.

نحوه انتخاب بهترین نوع آگهی اینستاگرام

 

حالا که می دانید چه فرمت های تبلیغاتی در اینستاگرام وجود دارد ، بیایید در چگونگی انتخاب بهترین قالب برای شما غرق شوید.

مهم است که در مورد قالب تبلیغ خود عامل باشید. برای کمک به شما ، یک سؤال بزرگ وجود دارد که باید به آن پاسخ دهید که به شما در تصمیم گیری کمک می کند:

 

هدف من چیست؟

هدف از رسانه های اجتماعی شما برای همه تصمیم گیری ها در مورد تبلیغات تبلیغاتی اینستاگرام شماست. این به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که چه چیزی را دنبال کنید و از همه مهم تر ، چه چیزی را دنبال نکنید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید آگاهی از برند را افزایش دهید ، ممکن است بخواهید از چیزی مانند تبلیغات کلکسیون خودداری کنید ، زیرا آنها مستقیماً محصولات را می فروشند. در عوض ، شما باید با یک CTA که مستقیماً به وب سایت شما هدایت می شود ، یک عکس یا فیلم تبلیغاتی را انتخاب کنید. انجام این کار به شما در بالا بردن نام تجاری خود از طریق جذاب کردن مطالب کمک می کند.

اما اگر به سادگی سعی در فروش محصولات دارید ، ممکن است بخواهید از یک آگهی Collections استفاده کنید که به شما امکان می دهد محصولات را مستقیماً از خود تبلیغ خریداری کنند.

یا بیایید بگوییم که شما چندین محصول دارید که راه اندازی می کنید و می خواهید آنها را نشان دهید. یک تبلیغ Carousel برای این کار مناسب خواهد بود زیرا می توانید چندین تصویر جذاب از محصولات خود را به کاربران نشان دهید.

مهم نیست که با چه فرمت تبلیغاتی انتخاب کنید ، اطمینان حاصل کنید که این با اهداف خود مطابقت دارد.

اکنون که انواع مختلفی از قالب های تبلیغاتی در اینستاگرام را می شناسید – و اینکه چگونه یک مورد خوب را انتخاب کنید – بیایید ببینیم دقیقاً چگونه می توانید یک کمپین موفقیت آمیز در اینستاگرام راه اندازی کنید.

نحوه تبلیغ در اینستاگرام

چند روش مختلف وجود دارد که می توانید در اینستاگرام به تبلیغات بپردازید. مسیرهای خاص ابزار و گزینه های بیشتری را نسبت به سایرین باز می کنند.

در زیر ، ما قصد داریم شما را با دو روش مختلف برای ایجاد آگهی اینستاگرام قدم بزنیم:

  • با مدیر تبلیغات Facebook
  • با اینستاگرام

بیایید وارد شوید.

نحوه تبلیغ در اینستاگرام با استفاده از مدیر تبلیغات فیس بوک

Facebook Ad Manager Manager به شما امکان می دهد تبلیغاتی را ایجاد کنید که هم در فیس بوک و هم در اینستاگرام اجرا شوند.

همچنین می توانید مخاطبان و سایر ویژگی ها را سفارشی کنید و بر نحوه عملکرد تبلیغات خود نظارت کنید.

اگر هنوز صفحه فیس بوک ندارید ، راهنمای گام به گام ما برای تنظیم صفحه فیسبوک را دنبال کنید و فقط یک بار آن را اجرا خواهید کرد.

قبلاً صفحه فیسبوکی دارید؟ عالی! در اینجا نحوه اتصال آن به مدیر کسب و کار فیس بوک آورده شده است:

  1. به business.facebook.com بروید.
  2. روی ایجاد حساب کلیک کنید.
  3. نام تجاری خود را وارد کنید ، صفحه اصلی را انتخاب کنید و نام و آدرس ایمیل کار خود را وارد کنید.
  4. با وارد کردن بقیه قسمت های موردنیاز ، جریان را از طریق جریان بورد حرکت دهید.
  5. بیاموزید که چگونه افراد را به مدیر بازرگانی اضافه کنید .

پس از اتمام کار ، می توانید به اولین قدم برای ایجاد آگهی اینستاگرام خود بروید … .

مرحله 1: اکانت اینستاگرام خود را به پروفایل Business Facebook خود پیوند دهید

به مدیر کسب و کار در فیسبوک خود بروید و از منوی همبرگر در سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید.

قرار دادن Lern more در پست.روش تبلغات اینستاگرام.نحوه تبلیغ در اینستاگرام.انواع روش قرار دادن لینک در پست و استوری.روش قرار دادن لینک خرید در پست و استوری.بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام.

روی تنظیمات تجاری کلیک کنید . سپس به منویی فرستاده می شوید که می توانید روی حساب های اینستاگرام کلیک کنید .

قرار دادن Lern more در پست.روش تبلغات اینستاگرام.نحوه تبلیغ در اینستاگرام.انواع روش قرار دادن لینک در پست و استوری.روش قرار دادن لینک خرید در پست و استوری.بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام.

در یک صفحه جدید ، می توانید اکانت اینستاگرام خود را اضافه کنید. برای انجام این کار روی + افزودن کلیک کنید .

قرار دادن Lern more در پست.روش تبلغات اینستاگرام.نحوه تبلیغ در اینستاگرام.انواع روش قرار دادن لینک در پست و استوری.روش قرار دادن لینک خرید در پست و استوری.بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام.

نام کاربری و رمز ورود خود را اضافه کنید ، سپس بر روی Next کلیک کنید .

برای مجاز کردن یک یا چند حساب آگهی خود برای استفاده از حساب اینستاگرام ، کادر کنار هر حساب تبلیغ را علامت بزنید و گزینه Save Changes را بزنید.

تبریک می گویم! شما فقط حساب اینستاگرام خود را با مدیر تبلیغات Facebook خود پیوند داده اید. هنوز تمام نشده. اکنون ، تبلیغ اینستاگرام خود را ایجاد می کنید — که ما را به سمت…

مرحله 2: هدف خود را انتخاب کنید

برای شروع ، به مدیر تبلیغات بروید و روی + ایجاد کلیک کنید .

قرار دادن Lern more در پست.روش تبلغات اینستاگرام.نحوه تبلیغ در اینستاگرام.انواع روش قرار دادن لینک در پست و استوری.روش قرار دادن لینک خرید در پست و استوری.بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام.

از اینجا گزینه ایجاد یک کمپین از طریق “Guided Creation” یا “Quick Creation”(ایجاد سریع) را خواهید داشت.

قرار دادن Lern more در پست.روش تبلغات اینستاگرام.نحوه تبلیغ در اینستاگرام.انواع روش قرار دادن لینک در پست و استوری.روش قرار دادن لینک خرید در پست و استوری.بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام.

این دو نوع کار متفاوت است که می توانید برای ایجاد و مدیریت آگهی Facebook خود به شما کمک کنند. تفاوت ها به شرح زیر است:

  • Created Creation شما را با اقدامات دقیقی که باید برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی معمولی در فیس بوک انجام دهید ، طی می کند. Created Creation می تواند برای بازاریابان جدیدتر که می خواهند کمی آموزش بیشتری بخواهند مفید باشد.
  • Quick Creation به شما امکان می دهد تا کنترل بیشتری در پیشبرد آگهی Facebook خود داشته باشید. اگر باتجربه تر هستید و قبلاً تبلیغات فیس بوک ایجاد کرده اید ، می توانید این مورد را انتخاب کنید.

هم اکنون بر روی Select Guided Creation کلیک کنید . هنگامی که تجربه بیشتری کسب کردید و به فیس بوک دست کمی نیاز دارید ، می توانید بعداً از Quick Creation استفاده کنید.

اکنون می توانید گزینه تبلیغات تبلیغاتی خود را انتخاب کنید. مدیر تبلیغات فیس بوک لیستی از اهداف را ارائه می دهد.

قرار دادن Lern more در پست.روش تبلغات اینستاگرام.نحوه تبلیغ در اینستاگرام.انواع روش قرار دادن لینک در پست و استوری.روش قرار دادن لینک خرید در پست و استوری.بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام.

برای تبلیغات اینستاگرام می توانید موارد زیر را انتخاب کنید:

  • Brand awareness/آگاهی از برند. به گسترش مارک شما به کاربرانی که هنوز از شما نشنیده اند کمک می کند.
  • Reach/نائل شدن. تبلیغات خود را در حد امکان به افراد نشان می دهد.
  • Traffic/ترافیک برای کلیک بر روی وب سایت یا فروشگاه برنامه برای برنامه خود کلیک کنید.
  • App installs/نصب برنامه ها به کاربران بخواهید هنگام دیدن تبلیغ ، برنامه شما را بارگیری کنند.
  • Engagement/اشتغال وعهده. میزان نظرات ، لایک ها ، اشتراک گذاری ها ، پاسخ های رویدادها و ادعاهایی که دریافت می کنید را افزایش می دهد.
  • Video views/بازدیدهای ویدیویی میزان بازدیدهایی که از یک ویدیو دریافت می شود را افزایش می دهد.
  • Lead generation/هدایت تولید. به شما امکان می دهد داده های هدایتی(تبلیغات) را از کاربرانی که روی تبلیغ کلیک می کنند جمع کنید.
  • Messages/پیام ها. از کاربران بخواهید که پیامی را به مارکت شما ارسال کنند.
  • Conversions/تبدیل برای فروش و تبدیل ثبت نام در وب سایت یا برنامه خود.
  • >Catalog sales/فروش کاتالوگ. کاربران تبلیغاتی محصولات موجود در کاتالوگ فیس بوک شما مشاهده می کنند.
  • Store visits/بازدید از فروشگاه به کاربران کمک می کند تا فروشگاه شما پیدا و ببینند.

مطمئن نیستید کدام یک را انتخاب کنید؟ بررسی کنید که چگونه هر هدف از اهداف تجاری مختلفی پشتیبانی می کند ، و هدفی را پیدا می کند که بیشترین نفع را برای شرکت شما ایجاد کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شناسایی هدف خود ، این ویدیو را نیز تماشا کنید:

پس از انتخاب هدف خود ، از شما خواسته می شود کمپین خود را نامگذاری کنید.

نام پیش فرض فقط هدفی است که شما انتخاب کرده اید (برای مثال “آگاهی از برند”) اما می توانید نام دقیق آن را برای کمک به شما در پیگیری فعالیت های خود انتخاب کنید.

مرحله 3: مخاطبان خود را مشخص کنید

قدم بعدی این است که تصمیم بگیرید در چه کسانی می خواهید با تبلیغ خود هدف گذاری کنید.

قرار دادن Lern more در پست.روش تبلغات اینستاگرام.نحوه تبلیغ در اینستاگرام.انواع روش قرار دادن لینک در پست و استوری.روش قرار دادن لینک خرید در پست و استوری.بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام.

  • با مطالب خود درگیر شوید
  • از وب سایت خود بازدید کنید
  • یک گروه یا صفحه خاص را دنبال کنید
  • برنامه خود را بارگیری کنید
  • فیلم های خود را تماشا کنید
  • در خبرنامه خود مشترک شوید

این به شما امکان می دهد کپی و پیام رسانی را بطور خاص انجام دهید که منحصر به فرد برای مشتری بالقوه شما باشد.

مرحله 4: مکان های تبلیغی خود را انتخاب کنید

در بخش Placements می توانید تصمیم بگیرید که تبلیغات شما در فیس بوک و اینستاگرام کجا ظاهر می شود.

قرار دادن Lern more در پست.روش تبلغات اینستاگرام.نحوه تبلیغ در اینستاگرام.انواع روش قرار دادن لینک در پست و استوری.روش قرار دادن لینک خرید در پست و استوری.بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام.

برای این کار دو گزینه خواهید داشت:

  • مکان های اتوماتیک. تبلیغات شما در هرجایی که احتمالاً بهترین عملکرد را دارند ، به مخاطبان شما نمایش داده می شود. به طور کلی توصیه می شود که تبلیغات خود را هم در فیس بوک و هم در اینستاگرام اجرا کنید .
  • ویرایش مکانها شما می توانید مکان تبلیغ خود را انتخاب کنید و انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید تبلیغات خود را فقط به نمایش در استوری های اینستاگرام یا فقط در فید اینستاگرام محدود کنید ، می توانید گزینه ویرایش مکان ها را انتخاب کنید.

در اینجا پنجره ای است که می توانید مکان خود را ویرایش کنید.

قرار دادن Lern more در پست.روش تبلغات اینستاگرام.نحوه تبلیغ در اینستاگرام.انواع روش قرار دادن لینک در پست و استوری.روش قرار دادن لینک خرید در پست و استوری.بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام.

به یاد داشته باشید: فقط می توانید دستگاه های تلفن همراه را هنگام ایجاد آگهی اینستاگرام انتخاب کنید.

پس از انتخاب مکان تبلیغات خود ، زمان آن رسیده است که بودجه خود را انتخاب کنید.

مرحله 5: بودجه و برنامه خود را انتخاب کنید

این بخش تعیین می کند که چقدر می خواهید برای تبلیغات خود هزینه کنید و تا چه مدت.

قرار دادن Lern more در پست.روش تبلغات اینستاگرام.نحوه تبلیغ در اینستاگرام.انواع روش قرار دادن لینک در پست و استوری.روش قرار دادن لینک خرید در پست و استوری.بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام.

شما ممکن است یک بودجه روزانه را انتخاب کنید که حداکثر هزینه روزانه یا بودجه مادام العمر را برای تبلیغ با طول عمر تعیین شده ارائه دهد. همچنین می توانید تبلیغات را بطور مداوم یا فقط در ساعت های مشخص روز انجام دهید.

مکان خوبی برای شروع وقتی که در مورد بودجه خود فکر می کنید ، متوسط هزینه برای هر کلیک (CPC) در اینستاگرام است که بسته به شرایط جمعیت مخاطبان و زمانی که تصمیم به اجرای تبلیغات خود دارید ، متفاوت است.

Pro Pro: یکشنبه ها گرانترین روز برای اجرای تبلیغات اینستاگرام هستند.

مدیر تبلیغات در فیس بوک همچنین گزینه های بهینه سازی و استراتژی پیشنهادات را نیز شامل می شود ، که نحوه هزینه بودجه شما را روشن می کند. بسته به هدف تبلیغات شما ، ممکن است این موارد قابل تنظیم باشد.

با تنظیم این گزینه ها ، مقیاس Estimated Daily Reach در ستون سمت راست به شما اطلاع می دهد که با تبلیغات خود چند نفر را می توانید انتظار داشته باشید که هر روز به آنها برسید.

مرحله ششم: تبلیغات خود را ایجاد کنید

اکنون زمان آن رسیده که تبلیغ واقعی ایجاد کنیم.

ابتدا می خواهید یک صفحه فیسبوک را انتخاب کنید تا تبلیغ خود را با آن مرتبط کنید. فیس بوک به شما اجازه نمی دهد بدون صفحه تبلیغ ایجاد کنید.

قرار دادن Lern more در پست.روش تبلغات اینستاگرام.نحوه تبلیغ در اینستاگرام.انواع روش قرار دادن لینک در پست و استوری.روش قرار دادن لینک خرید در پست و استوری.بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام.

پس از انجام این کار ، اکنون می توانید یکی از پنج قالب را برای چگونگی ظاهر تبلیغ خود انتخاب کنید.

قرار دادن Lern more در پست.روش تبلغات اینستاگرام.نحوه تبلیغ در اینستاگرام.انواع روش قرار دادن لینک در پست و استوری.روش قرار دادن لینک خرید در پست و استوری.بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام.

همه چیز از اینجا ساده و واضح است:

  • تصاویر یا فیلم های خود را انتخاب کنید
  • نسخه تبلیغی خود را تهیه کنید
  • گزینه پرداخت را انتخاب کنید
  • تبلیغ خود را مرور کنید
  • تأیید را کلیک کنید

فیس بوک دارای راهنمایی در قالب های تبلیغاتی در اینستاگرام با کلیه مشخصات و الزامات طراحی مورد نیاز برای اطمینان از انتخاب عالی شما است. مدیر تبلیغات همچنین هنگام انتخاب تصاویر یا فیلم های خود ، الزامات قالب فنی را نشان می دهد.

همچنین می توانید دکمه تماس با عمل و URL مقصد را که افراد هنگام کلیک بر روی آن، به آن می رسند ، انتخاب کنید.

قرار دادن Lern more در پست.روش تبلغات اینستاگرام.نحوه تبلیغ در اینستاگرام.انواع روش قرار دادن لینک در پست و استوری.روش قرار دادن لینک خرید در پست و استوری.بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام.

اگر می خواهید تبدیل ها را از طریق پیکسل فیس بوک در وب سایت خود یا یک برنامه دنبال کنید ، روی گزینه های پیشرفته کلیک کنید . این گزینه ها اطلاعاتی در مورد نحوه تعامل مخاطبان شما با تجارت شما پس از کلیک بر روی تبلیغ شما به شما می دهند.

پس از کلیک روی تأیید ! شما به تازگی اولین تبلیغ اینستاگرام خود را ایجاد کرده اید.

نحوه تبلیغ در اینستاگرام با استفاده از اینستاگرام

اینستاگرام همچنین به شما امکان می دهد تا مستقیماً در برنامه خود بازاری کنید.

چطور؟

ساده است: با تبلیغ یک پست از قبل موجود ، در پروفایل اینستاگرام خود.

اگر پستی دارید که عملکرد خوبی دارد و تعامل زیادی را به همراه دارد ، ترویج آن در داخل برنامه روشی سریع و آسان برای دسترسی به کاربران بیشتری است.

البته برای انجام این کار باید در حال حاضر یک پروفایل تجاری در اینستاگرام تنظیم کنید. اما پس از انجام این کار ، شما قادر خواهید بود به راحتی هر پستی را در فید خود تبلیغ کنید.

برای انجام این کار ، ابتدا به پستی که می خواهید تبلیغ کنید بروید و سپس بر روی تبلیغ در زیر پست کلیک کنید .

قرار دادن Lern more در پست.روش تبلغات اینستاگرام.نحوه تبلیغ در اینستاگرام.انواع روش قرار دادن لینک در پست و استوری.روش قرار دادن لینک خرید در پست و استوری.بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام.

ممکن است از شما خواسته شود که برای تأیید اعتبار ، به حساب Facebook خود وارد شوید. اگر از شما خواسته شد این کار را انجام دهید.

از آنجا ، هدف خود را انتخاب کنید.

آیا می خواهید کاربران بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید یا تعداد کاربرانی که پست شما را مشاهده می کنند ، حداکثر استفاده کنید؟

همچنین می توانید دکمه تماس به اکشن را اضافه کنید ، مانند فروشگاه اکنون یا ثبت نام. در صورت انتخاب ، این زیر تصویر یا فیلم موجود در پست شما ظاهر می شود.

اینستاگرام می تواند مخاطب پیش فرض را برای تبلیغ شما انتخاب کند ، یا می توانید با انتخاب علایق ، مکان و جمعیتی هدفمند ، مخاطبان خاصی را برای این پست ایجاد کنید.

در آخر ، بودجه و مدت تبلیغ خود را انتخاب کنید و به گزینه Creative Promotion ضربه بزنید .

خودشه! شما می توانید نتایج این تبلیغات درون برنامه ای را در مدیر تبلیغات فیس بوک خود و همچنین سایر تبلیغات اینستاگرام خود نظارت کنید.

نکات و نمونه های تبلیغاتی در اینستاگرام

حالا شما تمام مهارت های فنی لازم برای ایجاد آگهی اینستاگرام را بدست آورده اید. اما تبلیغات عالی یک هنر است نه یک علم.

در اینجا نکاتی وجود دارد که باید در هنگام تهیه آگهی تبلیغاتی را جذب کنید و کاربران را به یاد داشته باشید.

مخاطبان خود را بشناسید

قبل از تصمیم گیری در مورد تصاویر یا کپی کردن ، یک تبلیغ خوب در رسانه های اجتماعی مشخص می شود. به این دلیل است که وقتی مخاطبان خود را به خوبی می شناسید ، می توانید پیام های هنری را ایجاد کنید که با آنها ارتباط برقرار کند.

به همین دلیل بسیار مهم است که قبل از شروع تبلیغات برای آنها ، مخاطبان خود را عمیقا و صمیمی بشناسید.

همچنین برای کمک به درک مخاطبان خود ، راهنمای ما را برای ایجاد شخصیت مخاطبان بررسی کنید. محصول یا خدمات شما چه راه حلی را ارائه می دهد؟

آنها به چه چیزهایی احتیاج دارند و می خواهند؟ هنگام ایجاد تبلیغات خود ، اهداف و ارزشهای آنها را در خاطر داشته باشید.

عاقلانه از متن استفاده کنید

یک تصویر هزار کلمه ارزش دارد – و این یک چیز خوب است ، زیرا نمی توانید از آن متن زیادی در تبلیغات اینستاگرام خود استفاده کنید. با استفاده از تعداد شخصیت های زیرنویس خود (2200 بیشتر پست ها) عاقلانه استفاده کنید و شخصیت های مخاطبان خود را در خاطر داشته باشید.

بیاموزید که چگونه یک فراخوان مؤثر را بنویسید که مخاطبان شما را به کلیک بر روی تبلیغ شما و بازدید از وب سایت خود ، خرید یا ایجاد یک برنامه راهنمایی کند.

از هشتگ استفاده کنید

همه ما مقصر بوده ایم که گاهی اوقات مانند هشت سال با هشتگ هایی برخورد می کنیم ، اما قدرت آنها را دست کم میگیریم!

اضافه کردن هشتگ در پست اینستاگرام ، به طور متوسط ​​درگیری 12.6٪ را افزایش می دهد . و یک هشتگ مارک دار (یک مورد خاص برای شرکت یا کمپین شما) می تواند تعامل و آگاهی را تقویت کند.

در هر پست می توانید حداکثر 30 هشتگ استفاده کنید ، اما کیفیت را نسبت به کمیت فکر کنید. هشتگ هایی را که مربوط به مخاطبان شما و محبوب در صنعت شما هستند ، امتحان کنید. با راهنمای ما برای استفاده از هشتگ های اینستاگرام برای تجارت ، به هنر هشتگ مهارت دهید .

تعامل کردن

شما می توانید تعامل خود را با کاربران در رسانه های اجتماعی به دو دسته تقسیم کنید:

  • تعامل واکنشی. هنگامی که به نظرات ، ذکرها و پیامهای مستقیم در رسانه های اجتماعی پاسخ می دهید.
  • تعامل فعالانه. وقتی اولین حرکت را انجام داده و با سایر کاربران درگیر شوید. این امر به ویژه برای افزایش وزوز پیرامون کمپین های خاص یا راه اندازی محصول مفید است.

مطمئن باشید که هر دو به عنوان افراد واکنش نشان می دهند و با تبلیغات شما درگیر می شوند. این باعث می شود برند شما ساخته شود و به مردم اطلاع دهد که شما چیزی بیش از یک مارک بی چهره دیگر هستید.

مقاوم باش

آیا می دانید 60٪ از مارک های برتر برای هر پست از همان فیلتر استفاده می کنند؟ دلیل آن این است که ثبات به تقویت تصویر برند شما کمک می کند.

هر عنصر تبلیغ شما باید نشان دهد شما به عنوان یک شرکت، چه کسی هستید. تصاویر ، پیام و لحن همه مهم هستند.

جدید نگه دارید

اتصال به یک تبلیغ قاتل آسان است.

به طور مرتب – هر هفته یا دو هفته – تبلیغات خود را روشن کنید تا مخاطبان از تنظیم آنها جلوگیری کنند.

فایده دیگر تغییر مرتب تبلیغات شما علاوه بر اینکه مخاطبان خود را علاقه مند می کنید ، این است که خواهید آموخت که کدام تبلیغات بهتر کار می کنند. زیرنویس ها ، قالب ها و مخاطبان مختلف را امتحان کنید.

عملکرد را اندازه گیری کرده و بهینه سازی کنید

مانند تبلیغات فیس بوک ، می توانید عملکرد تبلیغات اینستاگرام خود را در مدیر تبلیغات فیس بوک مشاهده کنید.

پیگیری عملکرد و تنظیم دوره در صورت لزوم مهمترین قسمت از هر استراتژی تبلیغاتی است.

نسخه تبلیغاتی و خلاقانه خود را آزمایش کنید

درست مثل اینکه باید با آزمایش کردن در قالب های مختلف تبلیغاتی و کمپین های جدید ، مسائل را تازه نگه دارید ، همچنین باید در همان کمپین با نسخه های مختلف تبلیغاتی و تصاویر تجربی آزمایش کنید.

آیا “بیشتر بدانید” از “اکنون بخرید” بهتر تبدیل می شود؟ در مورد توضیحات مختلف محصول ، هشتگ یا کپی بدنه چیست؟ یا رنگها و عکسهای مختلف؟

قطعا شما نیز در اینستاگرام فعالیت میکنید و میخواهید همواره پیجتون رشد کنه و دیده بشه ، به این ابزارها نیاز دارید👇

پیشنهادم استفاده از ابزارهای طلایی

آموزش حرفه ای افزایش رایگان فالوور واقعی اینستاگرام + هدیه ویژه

زمان محدود :

8 فروردین 1403 / چهارشنبه

(فقط همین امروز)

با این پنل ، 500 هزار فالوور واقعی و رایگان به پیجت جذب کن

پیج های اینستاگرامی که هر روز فالوورشون افزایش پیدا میکنه، از چی استفاده میکنن؟

اگه کسب و کار داری میتونی به راحتی با این روش رشدشان بدید و تبلیغات انبوه و کاملا رایگان بکنید.

روشی که بتونید باهاش هزاران فالوور کاملا واقعی و 100% تضمینی به پیجتان جذب کنید تنها با چند کلیک ساده.

برای اطلاعات بیشتر با این روش قدرتمند، روی دکمه زیر کلیک کنید.

ممنونم از اینکه وقت گذاشتید و این مقاله رو تا اینجا خوندید.

دوست داریم تجزیه و تحلیلتون رو ( با اسال نظر در پایین صفحه ) در رابطه با این موضوع بدونیم و کاربران دیگه رو هم از تجربیات خودتون مطلع کنید.

امتیاز کاربران :
[kkstarratings]
اینستا فارسی

اینستا فارسی

با سال ها تجربه و سابقه آمدیم تا مسیر رشد و پیشرفت را برایتان مهیا کنیم. با روش هایی حرفه ای و ساده که میتوانند بهترین ها را برایتان رقم بزنند.

هر سوال و نظری داری میتونی همینجا بنویسی و پاسخت رو دریافت کنی

1 دیدگاه دربارهٔ «نحوه تبلیغ در اینستاگرام: راهنمای 6 مرحله ای برای استفاده از تبلیغات اینستاگرام»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *